Gran Turismo Sport
یحیی رحیمی

سازنده Gran Turismo جزئیات جدیدی را از نسخه بعدی بازی فاش کرد

یحیی رحیمی 10 بهمن 1396 بدون دیدگاه
764 بازدید

آخرین نسخه بازی Gran Turismo به نام Sport، جهت‌گیری جدیدی را در دنیای بازی‌های ماشین‌سواری پدید آورد. استدیو Polyphony در این نسخه، بیشترین تمرکزش روی بازیکنان حرفه‌ای بوده است و در نظر دارد که با ورود به عرصه مسابقات eSports و آموزش رانندگان حرفه‌ای، تجربه‌ای جدید در دنیای بازی پدید آورد. بازی شروع سختی را تجربه کرد اما کم‌کم توانست به جایگاه اصلی خود برسد و با فروش خوب و همچنین پشتیبانی عالی Polyphony Digital به موفقیت دست یابد.

گمانه‌زنی زیادی در مورد آینده بازی Gran Turismo وجود دارد. کارگردان بازی Kazunori Yamauchi، عنوان کرده است که سری بعدی بازی همان نوع سفارش سازی هایی که این عنوان به آن مشهور است را دارا خواهد بود. گفتنی است که این نوع سفارش سازی در نسخه Sport بازی وجود نداشت. او همچنین بیان کرده است که در حال فکر کردن روی نسخه جدید بازی است و البته فعلاً هیچ کاری روی آن انجام نگرفته است و تنها در مرحله ایده پردازی است و همچنین اسم بازی نیز احتمالاً Gran Turismo 7 نخواهد بود.

او همچنین در ادامه صحبت‌هایش از GT League که بخش تک‌نفره بازی است و دارای سری از مسابقات همچون Sunday Cup، Clubman Cup و… است تعریف کرد و عنوان کرد که این بخش روزبه‌روز در حال رشد است و کاربران زیادی به آن پیوسته‌اند. GT Sport یکی از عناوین اختصاصی PS4 است و تنها برای کاربران این کنسول در دسترس است و باوجود ماشین‌های متنوع و پیست‌های مسابقه زیاد و همچنین توانایی سنجیدن سطح رانندگی خود نسبت به بقیه بازیکنان؛ قطعاً یکی از بهترین‌های ژانر خودش است.

منبع: Gamingbolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.