Predator Hunting Grounds
یحیی رحیمی

پای آرنولد به بازی Predator: Hunting Grounds باز شد

یحیی رحیمی 24 اردیبهشت 1399 بدون دیدگاه
838 بازدید

بازی Predator: Hunting Grounds یکی از انحصاری های کنسول PlayStation 4 و ویندوز است که سال گذشته توسط استودیو IllFonic معرفی شد. این بازی در واقع یک عنوان چند نفره و آنلاین است که بازیکنان در آن می توانند با همکاری بر دشمن غلبه یابند. داستان بازی اما به جنگ با فرازمینی ها اشاره دارد و مکانیسم های گیم پلی بسیار نو و تازه ای در این بازی به کار گرفته شده اند.

استودیو به تازگی اعلام کرده است که آرنولد شوارتزنگر به زودی این بازی اضافه خواهد شد. او اخیرا به عنوان شخصیت ترمیناتور در بازی Mortal Kombat 11 هم حضور داشت و به نظر می رسد که پای او به صورت کامل به دنیای بازی های ویدیویی باز شده است.

آرنولد در بازی Predator: Hunting Grounds در مقابل فرازمینی ها قرار خواهد گرفت و این جنگ بزرگ را به پیش خواهد برد. مشخص نیست که سرنوشت او در بازی چه خواهد بود و ممکن است تنها حضور کوتاهی در بازی داشته باشد. این شخصیت از طریق آپدیت های مجانی که در کنار بسته های الحاقی بازی منتشر خواهد شد، اضافه می شود و به ما جواب سوالاتمان را خواهد داد.

گفتنی است که برای فهمیدن داستان آرنولد در بازی باید به کاست های صوتی داخل بازی گوش داد و به این شکل می توانید سطح او را بالاتر ببرید. به هر حال برای به دست آوردن شخصیت Dutch یا باید این نوارهای صوتی را پیدا کنید و به آن گوش دهید یا اینکه چند دلاری از جیبتان پیاده شوید. این آپدیت جدید و همچنین DLC تازه روز 26 مه میلادی یعنی 13 روز دیگر عرضه خواهد شد.

استودیو در کنار آن قول داده است که آیتم های مهمی را نیز در طول ماه های آینده در اختیار بازیکنان قرار دهد و در نتیجه منتظر خبرهای بیشتری باشید. بازی Predator: Hunting Grounds روی PS4 و PC از طریق اپیک گیمز در دسترس است.

منبع: PCGAMER

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.