دانلود بازی Ghostbusters Spirits Unleashed برای PC
دانلود بازی Ghostbusters Spirits Unleashed برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Ghostbusters Spirits Unleashed برای PC

پارسی گیم 6 آبان 1401 بدون دیدگاه
3,180 بازدید

دانلود بازی Ghostbusters Spirits Unleashed برای کامپیوتر

سری فیلم‌های Ghostbusters از محبوب‌ترین و به‌یادماندنی‌ترین آثار سینمایی در دهه 80 میلادی محسوب می‌شوند. در این فیلم‌ها، تعدادی شکارچی ارواح باید دست به دست هم داده و شهر نیویورک را از شر مشکلات ارواحش خلاص کنند. از آنجایی که نسخه‌های جدیدی از این مجموعه در سال‌های اخیر منتشر شده است، پس طبیعی است که شاهد انتشار یک سری بازی ویدیویی هم باشیم. جدیدترین این بازی‌ها Ghostbusters Spirits Unleashed نام داشته و به دست IllFonic ساخته شده است.

Spirits Unleased بر روی گیم پلی چند نفره آنلاین برای حداکثر پنج بازیکن تمرکز کرده و مسابقات نامتقارن چهار علیه 1 را به بازیکنان ارائه می‌کند. بازیکنان می‌توانند آواتار مخصوص خود را در مقر شکارچیان ارواح ساخته و خارج از آنجا برای پیشرفت داستان فعالیت کنند. بازیکنان می‌توانند در نقش شکارچی یا روح فعالیت کنند. اگر روح باشید، باید در یک مکان بزرگ حرکت کرده و مراقب شکارچیان باشید. نقش شکارچی نیز فعالیت با سایر بازیکنان و دستگیر کردن روح خطرناک است.

گرافیک زیبا و سه بعدی Ghostbusters Spirits Unleashed با همراهی رنگ‌های خیره کننده و جلوه‌های بصری، یکی از جذاب‌ترین‌های سال محسوب می‌شود. تنوع بالایی در ابزار و شخصیت‌های مختلف بازی وجود داشته و می‌توانند برای ساعت‌ها شما را درگیر خود کنند. پس اگر از طرف‌داران فیلم‌های Ghostbusters هستید و یا به بازی‌های مولتی پلیر اعتیادآور و گروهی علاقه دارید، Ghostbusters Spirits Unleashed یکی از بهترین گزینه‌های موجود در بازار است.

بازی Ghostbusters Spirits Unleashed عنوانی در سبک اکشن و مولتی پلیر است. شما می‌توانید کنترل یک شکارچی روح و یا یک روح خبیث را به دست گرفته و با چهار بازیکن دیگر در سراسر دنیا به مبارزه بپردازید. این بازی از مکانیک‌های جذاب گیم پلی و گرافیک زیبایی بهره‌مند بوده و تجربه آن به تمامی گیمرها توصیه می‌شود.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Ghostbusters The Video Game Remastered و Ghostbusters را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Ghostbusters Spirits Unleashed برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Microsoft Windows 10
Processor: Intel CPU with at least 4 threads, 2.3GHz or greater (or similar AMD CPU)
Memory: 8 GB RAM
Graphics: GeForce GTX 670 and/or AMD Radeon HD 7970
Storage: 15 GB

سیستم پیشنهادی :

OS: Microsoft Windows 10
Processor: Intel I7 5820K or similar AMD
Memory: 16 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 970 without Raytracing, or NVIDIA GeForce RTX 2070 with Raytracing
Storage: 15 GB
Direct X: DX12

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Ghostbusters: Spirits Unleashed is a fun, multiplayer game perfect for all skill levels. Four proton pack wielding Ghostbusters attempt to catch a Ghost haunting unique locations in asymmetrical multiplayer battles (online or offline). As players progress, they will unlock cosmetics and upgrades for both Ghostbusters and Ghosts to evolve their gameplay experiences. The look and feel will deliver to fans an immersive experience in the universe, allowing them to play out their Ghostbusting fantasies. Whether hunting or haunting, the game is easy to learn and fun to master!

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 26.3 گيگابايت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 5.0 از میانگین رای 2 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.