پیش‌فرض سایت

Predator: Hunting Grounds برای انتشار در سال 2020 معرفی شد

پیش‌فرض سایت 23 اردیبهشت 1398 بدون دیدگاه
640 بازدید

سونی در کنار انتشار تریلر بازی‌های MediEvil و Final Fantasy 7 Remake، یک بازی جدید دیگر را نیز در برنامه ویدئویی State of Play معرفی کرد. این بازی که Predator: Hunting Grounds نام دارد، یک بازی شوتر چند نفره آنلاین است که استدیوی IllFonic وظیفه ساخت آن را به عهده دارد. Sony Interactive Entertainment قرار است با همکاری شرکت 20th Century Fox این بازی را منتشر کند.

در این بازی گروهی از سربازان Predator را به مبارزه می‌طلبند که یک شکارچی بیگانه مجهز به اسلحه‌های قدرتمند و فناوری رادارگریزی است. مدیر عامل استدیوی IllFonic چارلز برانگارت (Charles Brungardt) گفته است که بازی هنوز در مراحل اولیه توسعه قرار دارد، اما جزئیات اندکی را اعلام کرده است.

بازیکنان مأموریت‌های مختلفی را انجام خواهند داد و در تمام این مدت Predator در گوشه‌ای منتظر خواهد بود تا با یک حمله سریع آن‌ها را غافلگیر کند. بازیکنان می‌توانند اسلحه‌هایی مانند شات‌گان، مسلسل سبک و تفنگ تک تیرانداز در اختیار داشته باشند، ولی Predator می‌تواند خود را استتار کند و از پلاسما کاستر استفاده کند.

استدیوی IllFonic که عنوان Friday the 13th: The Game را در کارنامه دارد، در زمان کار روی این بازی با مشکلاتی مواجه بود. بروز مشکل در سرورهای بازی در زمان انتشار مشکلاتی را برای بازیکنان به وجود آورد. اما با این وجود Friday the 13th: The Game توانست 1.8 میلیون نسخه فروش داشته باشد.

Predator: Hunting Grounds سال آینده به طور انحصاری برای کنسول PS4 منتشر خواهد شد.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.