یحیی رحیمی

بازی های مهم ماه آوریل 2020: از Resident Evil 3 تا فصل جدید Fortnite

یحیی رحیمی 18 فروردین 1399 بدون دیدگاه
1,145 بازدید

ماه آوریل میلادی چند روزی است که شروع شده است. قرار بر این بود که بازی های بزرگی را در این ماه دریافت کنیم اما شیوع ویروس کرونا همه چیز را به هم زد و تعدادی از بازی ها تاخیر خورده اند. به هر حال این ماه بازی های خوبی را شاهد خواهیم بود و با معرفی عنوان های مهم این ماه با ما همراه باشید.

Resident Evil 3

Capcom چند وقت پیش از بازسازی بازی Resident Evil 3 خبر داد. این بازی کاملا از این رو به آن رو شده است و گرافیک فوق العاده ای را شاهد هستیم. سیستم های بازی تغییر کرده اند و به طور کل با یک بازی تمام عیار در کنار بخش آنلاین Resistance روبه رو هستیم. این بازی روز سوم آوریل منتشر شده است و می توانید همین آلان آن را تجربه کنید.

Final Fantasy 7 Remake

بالاخره بعد از سالها صبر و تحمل و تاخیر، بازی Final Fantasy 7 Remake روز 10 آوریل یا روز 22 فروردین عرضه خواهد شد. نسخه فیزیکی این بازی در دسترس نیست و تنها می توانید آن را به صورت دیجیتالی دریافت کنید. بازسازی عنوان اصلی تنها شهر Midgar را در نظر گرفته است و مکان ها جدید به همراه شخصیت های تازه ای به بازی اضافه شده اند.

Save Your Nuts

save your nuts

اگر به دنبال یک بازی بامزه برای این ماه می گردید، عنوان Save Your Nuts می تواند حسابی شما را سرگرم کند. این بازی داستان یک سنجاب است که به دنبال بلوط می گردد و برای دست پیدا کردن به آن باید از چالش های مختلفی عبور کند و با حریف های سرسختی نیز مبارزه کند. این بازی قابلیت تجربه به صورت آنلاین با پشتیبانی از 8 نفر را هم دارد. می توانید این بازی را روز 16 آوریل یا 28 فروردین دریافت کنید.

Fallout 76 Wastelanders

بازی Fallout 76 بدون شک شروع بدی را تجربه کرد. عملکرد بازی بسیار پایین بود و بسیاری از طرفداران این سری را نا امید کرد. توسعه دهنده تا به حال آپدیت های زیادی را برای این بازی منتشر کرده است و حدود یک سال است که آپدیت Wastelanders را معرفی کرده است. این آپدیت بسیار گسترده و غنی است و با تاخیر می توانید آن را روز 14 آوریل یا 26 فروردین دریافت کنید.

Predator: Hunting Grounds

اگر عاشق بازی های ترسناک و سبک بقا هستید، عنوان Predator: Hunting Grounds می تواند حسابی شما را سرگرم کند. این بازی به صورت تیمی دنبال می شود و هر شخصیت نیز می تواند کلاس شخصیتی خود را انتخاب کند و برای نمونه یکی می تواند اسنایپر باشد و دیگری هجومی. توسعه دهندگان تا به حال تعریف زیادی از این بازی کرده اند و می توانید روز 24 آوریل یا 5 اردیبهشت آن را روی PS4 و PC تجربه کنید.

Gears Tactics

مایکروسافت بعد از عرضه بازی Gears 5 چندین عنوان دیگر از این فرانچایز را نیز معرفی کرد. یکی از آن‌ها Gears Tactics بود که در سبک شوتر تاکتیکی قرار دارد. با توجه به ویدیوها و توضیحات توسعه دهندگان، با یک بازی کاملا هیجانی و جذاب روبه و هستیم و سبک کاور گیری در این بازی به اوج رسیده است. می توانید این بازی را روز 28 آوریل یا 9 اردبیهشت دریافت کنید.

Dread Nautical

dread_nautical

اگر به دنبال یک عنوان ساده نقش آفرینی برای این ماه می گردید، بازی Dread Nautical انتخاب خوبی برای شما خواهد بود. بازی شما را داخل یک کشتی قرار می دهد و نیروهای فرازمینی وارد این کشتی شده اند و باید جلوی آن‌ها ایستاد و با استفاده از منابع موجود، طوری مدیریت کرد که در آخر سالم از بازی بیرون بیایید. این بازی روز 29 آوریل یا 10 اردیبهشت عرضه خواهد شد.

Fortnite Chapter 2 Season 3

هنوز حدود یک ماه تا عرضه فصل سوم بازی Fortnite مانده است و مشخص است که Epic از حالا اطلاعات چندانی در مورد فصل بعدی منتشر نمی کند. اما می دانیم که روز 30 آوریل یا 11 اردیبهشت قادر به دریافت بازی خواهیم بود.

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.