Ghost-of-Tsushima
یحیی رحیمی

پخش برنامه State of Play سونی فردا 25 اردیبهشت: تمرکز تنها روی Ghost of Tsushima

یحیی رحیمی 24 اردیبهشت 1399 بدون دیدگاه
533 بازدید

سونی مدتی پیش تصمیم به معرفی تریلرها و خبرهای پیرامون بازی های خود در برنامه ای ویدیویی به نام State of Play گرفت. این برنامه مشابه Inside Xbox است و هر بار تریلرها و اطلاعات مختلفی در مورد بازی های در دست ساخت را منتشر می کند. سونی از پخش قسمت جدیدی از این برنامه در روز 25 اردیبهشت داده است. این برنامه قرار است 18 دقیقه طول بکشد و خبرها و تریلرهایی از بازی Ghost of Tsushima را در اختیار ما بگذارد.

همان طور که می دانید بازی Ghost of Tsushima با یک بار تاخیر حالا در روز 27 تیر برای کاربران کنسول PS4 عرضه خواهد شد. تا به حال تریلر داستانی بازی و همچنین تصاویر مختلف از دنیای بازی را مشاهده کرده ایم اما از گیم پلی سهمی نبرده ایم. سونی این دفعه قول داده است که سیستم مبارزه و جستجو در بازی را به طرفداران نشان دهد. این قسمت جدید کاملا با تمرکز روی این بازی پخش خواهد شد و منتظر خبرهای جنجالی در مورد سخت افزار و بازی های دیگر نباشید.

سونی رسما اعلام کرده است که این قسمت از State of Play به هیچ وجه در مورد کنسول PS5 نخواهد بود و هیچ گونه اطلاعاتی در این مورد به اشتراک گذاشته نخواهد شد. به جای آن تنها نگاهی نزدیک به بازی زیبا استودیو SuckerPunch خواهیم داشت و فهم بیشتری از این عنوان پیدا خواهیم کرد. مدتی پیش جزئیات داستانی بازی منتشر شده بود و اطلاعات کاملی در این مورد دریافت کردیم.

در مورد داستان بازی باید گفت که نیروهای مغول به جزیره تسوشیما حمله می کنند و نیروهای جزیره نیز شکستی سخت می خورند. در این میان تعداد کمی از سامورایی ها مانند شخصیت اصلی بازی به نام Jin و پدرش که حاکم این جزیره است زنده می مانند. Jin کم کم می فهمد که نمی تواند به روش سامورایی ها با مغول ها بجنگد و به این شکل است که به صورت نینجاها و به صورت مخفیانه به جنگ آن‌ها می رود.

ادامه داستان در مورد تلاش این شخصیت برای یاد گرفتن آیین نینجاها و انتقام است. در این میان بخش های مختلفی از تاریخ ژاپن را مشاهده خواهیم کرد. فردا منتظر دریافت تریلر بازی باشید.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.