The Last of Us Part 2
یحیی رحیمی

The Last of Us Part II اولین بازی استودیو با رده بندی سنی بالای 18 سال

یحیی رحیمی 14 بهمن 1398 بدون دیدگاه
982 بازدید

The Last of Us از زمان عرضه تا به حال طرفداران فوق العاده زیادی پیدا کرده است. از مادهای مختلف گرفته تا مطرح شدن به عنوان بهترین بازی دهه گذشته سونی، طرفداران به هر نوعی بود عشق خود را به این بازی نشان داده اند. هر چند که خبر تاخیر عرضه آن ناامید کننده بود اما کارگردان بازی قول داده است که این کار ارزش صبر را دارد. به هر حال همه ایمان کامل به استودیو بازی دارند و مشتاقانه منتظر عرضه آن هستند.

به نظر می رسد که بازی The Last of Us Part II نسبت به نسخه اولیه خود تاریک تر و با مفاهیم جدیدی عرضه شود. در وب سایت رسمی بازی، رده بندی سنی یا همان ESRB آن مشخص شده است و شاهد رده M/17+ هستیم. این همان رده بندی در نظر گرفته شده برای بازی اول نیز بود اما یک سری تغییرات انجام گرفته است.

در توضیح رده بندی سنی بازی The Last of Us Part II از برهنگی و تم های مخصوص بزرگسالان نیز یاد شده است و به نظر می رسد که داستان بازی نسبت به نسخه اول گره و پیچ های بیشتری داشته باشد. گفته شده است که بازی هم دارای محتوا و هم تم مخصوص بزرگسالان است و تفاوت این دو نیز در نشان دادن رفتار و صحبت های مخصوص بزرگ سالان است و به طور کلی فضای بازی نیز پیچیده تر و خشن تر شده است.

باید دید این رده بندی جدید چه کمکی به استودیو برای خلق یک داستان بهتر کرده است و ممکن است با بعد جدیدی از شخصیت Ellie نیز آشنا شویم. از سوی دیگر Joel نیز به بازی برگشته است و همچنین Ellie نیز به سن بالاتری رسیده است و قطعا استفاده از الفاظ جدید طبیعی خواهد بود. هر چند استفاده از این رده بندی می تواند گستردگی بازیکنان آن را محدود کند. بازی The Last of Us Part II روز 29 مه میلادی عرضه خواهد شد.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.