fifa 20
یحیی رحیمی

استریمر و بازی باز حرفه ای FIFA به دلیل بی احترامی به لوگو EA محروم شد

یحیی رحیمی 7 اسفند 1398 بدون دیدگاه
795 بازدید

کمپانی EA به تازگی حساب کاربری یکی از بازیکنان حرفه ای و استریمر معروف این بازی را به نام Kurt Fenech مسدود کرده است و او دیگر نمی تواند در هیچ کدام از مسابقات FIFA شرکت کند. بر اساس گفته این کمپانی آمریکایی، او دیگر قادر به شرکت در هیچ کدام از بازی های آنلاین کمپانی EA نیست و برای همیشه مسدود شده است.

EA مدتی پیش همین بازیکن را به دلیل رفتار زننده و متخاصم مسدود کرده بود و حالا امروز برای بار دیگر او را مسدود کرده است و این فرد قادر به شرکت در هیچ کدام از بازی ها و مسابقات آنلاین این کمپانی نخواهد بود. به نظر می رسد که او روی لوگو کمپانی EA تف کرده باشد و به آن بی احترامی کرده است. همچنین گفته شده است که این فرد پیام های تهدید کننده و خطرناکی برای کارکنان کمپانی Electronic Arts فرستاده است و بقیه را نیز نسبت به انجام چنین کاری تحریک کرده است. احتمالا این رفتار او به دلیل مسدودی اولیه بوده است و او به دنبال تلافی بوده است.

Fenech در گذشته نیز سیاست های شرکت را به باد انتقاد گرفته بود. او در حساب توییتر خود گفته است که EA در حال تلاش برای بستن حساب های شبکه های اجتماعی او مانند توییتر و یوتوب است. او گفته است که که EA تنها از این می ترسد که او با شرکت در مسابقات همه را خواهد برد و اینکه او دومین استریمر بزرگ FIFA 20 است و ممکن است که خللی در سیاست های کمپانی ایجاد کند.

EA بالاخره توانسته حساب های اجتماعی او را مسدود کند و حتی اشتراک 10 ساله Fut Founder او را نیز لغو کند. به هر حال EA روندی جدی برای مسدود کردن کاربران خاطی پیش گرفته است و باید دید که در آینده چه اتفاقاتی خواهد افتاد.

منبع: VG247

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.