بازی Halo Infinite
مهدی ملکی

توسعه‌دهنده بازی Halo Infinite در ماه‌های آینده اخبار جدیدی را منتشر خواهد کرد

مهدی ملکی 10 آذر 1399 بدون دیدگاه
329 بازدید

بازی Halo Infinite قرار بود که تا الان منتشر شود و به همین دلیل هایپ زیادی را ایجاد کرده بود؛ عرضه کنسول ایکس باکس سری X قدرتمندترین کنسول تاریخ و تجربه بهترین نسخه از مجموعه Halo آرزویی است که تمام طرفداران برند ایکس باکس منتظر آن بودند. اما بازی با یک تأخیر مواجه شد و استودیو سازنده هم به یک سکوت طولانی فرو رفت. بر اساس آخرین اظهار نظر 343 Industries به زودی شاهد صحبت‌های سازندگان بازی خواهیم بود.

مدیر جامعه بازی‌بازان Halo آقای John Junyszek اعتراف کرده است که آن‌ها مدتی بعد از تأخیر بازی Halo Infinite نسبت به چیزی که فکر می‌کردند، بیشتر ساکت مانده‌اند اما این روند در ماه‌های آینده تغییر خواهد کرد. او بیشتر از این جزئیاتی را به اشتراک نگذاشت اما به نظر می‌رسد که او اشاره‌هایی به این موضوع داشته است که پیش از پایان سال 2020، باید شاهد اخبار جدیدی باشیم:

بازی Halo Infinite

ما می‌دانیم که همه شما از زمان تغییر تاریخ عرضه بازی، بسیار مشتاق دانستن وضعیت Halo Infinite و شرایط حال حاضر آن هستید و حقیقتاً ما هم بیش از حالت معمول ساکت بوده‌ایم. ما به همراه گروهمان در حال کار کردن روی بازی هستیم تا پیش از پایان سال یک بروزرسان را فراهم آوریم و برنامه‌هایمان را برای اجتماعی‌تر بودن در ماه‌های پیش‌رو مشخص کنیم. همچنین از زمانی که من برای جشن شکرگزاری و یک مراسم ازدواج کوچک بیرون از شهر بودم، ممکن است که بروزرسانی بعدی جامعه بازی‌بازان، همان بروزرسانی جامعه من برای پایان سال در تاریخ 17 دسامبر (27 آذر) باشد. با توجه به 2020 که یک سال شلوغ و دیوانه‌وار بوده است، فکر می‌کنم که ما آن را با یک یادداشت قوی به پایان خواهیم رساند.

آقای Junyszek پیش از این هم گفته بود که عنوان Halo Infinite برای رسیدن به مراسم The Game Awards 2020، بزرگ‌ترین رویداد صنعت بازی‌های ویدیویی پیش از پایان سال، برنامه‌ریزی نشده است. بازی Halo Infinite در حال حاضر و پس از تأخیر، سال بعد در تاریخ نامعلومی برای ایکس باکس وان، سری X/S و PC عرضه خواهد شد.

منبع: Gaming Bolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.