Battlefield 1
یحیی رحیمی

DICE در حال کار روی تریلر معرفی Battlefield 2018 است

یحیی رحیمی 8 اسفند 1396 بدون دیدگاه
764 بازدید

جدیدترین نسخه شوتر معروف کمپانی EA در حال ساخت است و قرار است ماه اکتبر امسال برای کنسول‌های نسل هشتم و رایانه‌های شخصی منتشر شود. EA به دلیل انتشار زودتر این بازی، تاریخ انتشار عنوان جذاب Anthem را به تعویق انداخت. شایعات و گمانه‌زنی‌های زیادی پیرامون نسخه جدید Battlefield شکل‌گرفته است و خوشبختانه به‌زودی اطلاعات کاملی از بازی دریافت خواهیم کرد.

یکی از کارمندان استدیو DICE به نام Randy Evans در حساب توییتر خود تائید کرده است که کار روی تریلر معرفی نسخه 2018 بازی Battlefield آغازشده است. با این حساب به‌زودی شاهد اولین تریلر بازی خواهیم بود و اطلاعات کاملی از آن دریافت خواهیم کرد. Evans پیش‌تر نیز روی تریلر بازی‌هایی همچون Mirrors Edge، Battlefield و Battlefront کار کرده است و با این حساب انتظار تریلری طوفانی را از بازی داریم.

گزارش‌هایی اخیراً پیرامون داستان و گیم پلی بازی منتشرشده است که حاکی از روایت اتفاقات جنگ جهانی دوم در جدیدترین نسخه بازی است. هنوز مشخص نیست که داستان بازی پیرامون چه اتفاقاتی است و حتی بعضی گمانه‌زنی‌ها حاکی از انتشار نسخه سوم Bad Company است. DICE به پشتیبانی از Battlefield 1 ادامه داده است و توانسته با انتشار بسته‌های الحاقی و آپدیت‌های مناسب، طرفداران زیادی را جذب کند.

نظر شما چیست؟ به نظر شما DICE چه سورپرایزهایی برای طرفدارانش دارد؟

منبع: Gamingbolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.