دانلود بازی Sea of Solitude برای PC
دانلود بازی Sea of Solitude برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Sea of Solitude برای PC

پارسی گیم 24 شهریور 1398 6 دیدگاه
7,275 بازدید

دانلود بازی Sea of Solitude برای کامپیوتر

مردم اغلب سروکله زدن با بیماری‌های روانی را به‌عنوان مبارزه با شیاطین قلمداد می‌کنند. بازی Sea of Solitude دقیقاً از میان همین عبارت جان یافته است و استودیوی آلمانی Jo-Mei Games با ایده‌ای فوق‌العاده جدید و جالب به میدان آمده است. شما در ذهن یک زن جوان به نام Kay سفر خواهید کرد و ماجراجویی‌هایی با مزه ی مشکلات روانی را خواهید چشید. ذهن Kay سرشار از تصورات عجیب‌وغریب است و از اقیانوسی بکر تا کابوس‌هایی تاریک را تجربه خواهید کرد. دنیای داخل ذهن او تماماً از تجربه‌های پیشینش شکل یافته است و چالش اصلی این است که درون ذهن Kay به جستجو پرداخت از موجوداتی که ممکن است صدمه وارد کنند دوری کرد و در آخر به خودآگاهی رسید.

ذهن انسان پیچیده‌ترین چیزی است که تابه‌حال وجود داشته است و Sea of Solitude نیز به‌خوبی جدال میان نیروهای مالیخولیا و شادی را نشان می‌دهد. این بازی ذهن تک‌تک ما انسان‌هاست که در ثانیه با یک فکر تغییر می‌باید و از ناراحتی به خوشحالی می‌رسد. در ابتدا تاریکی محض را خواهید دید و سپس آرام‌آرام دنیای اطراف روشن خواهد شد و باعث خواهد شد که آب اقیانوس اطراف نیز بالاتر رود و به طبقات بالاتری دست پیدا کنید. کم‌کم یک سری گوی‌های جادویی را خواهید دید که خاطرات Kay را برای شما زنده خواهد کرد. بخشی از تجربه بازی سوم شخص است و می‌توانید بدوید و بپرید و حتی یک قایق کوچک نیز برای جستجو در اقیانوس اطرافتان قرار داده‌شده است.

محیط بازی مانند دیگر عنوان‌های مشابه، حالت معمایی دارد و در ابتدا با هیولای دریایی بزرگی دست‌وپنجه نرم خواهید کرد و ممکن است این هیولا ناشی از ترسی عمیق در دوران ابتدایی زندگی تان باشد. داستان بازی Sea of Solitude فوق‌العاده جذاب و گیراست و لحظه‌هایی از زندگی Kay مانند دعوا و حتی بحث‌وجدل با برادرش را خواهید دید و آرام می‌فهمید که بازی می‌خواهد به شما چه بگوید. آنچه مهم است این است که تمام این تجربه‌ها چگونه باعث ایجاد دنیای پیرامون شما شده‌اند و ممکن است با حس تنهایی عمیق Kay، تاریکی مطلقی پیش روی شما قرار داده شود و ندانید که به کدام سمت باید بروید و در آخر نیز با تصور Kay از خودش روبه‌رو می‌شوید و متوجه خواهید شد که همه ما انسان‌ها در وجود خودمان یک هیولای بی شاخ و دم هستیم.

بازی‌هایی که به مشکلات روانی می‌پردازند از انگشتان دست کمتر هستند و شاید Hellbalde: Senua’s Sacrifice یکی از بهترین نمونه‌های این سبک باشد. Sea of Solitude برعکس بازی‌های مشابه خود، داستانی را روایت می‌کند که برای همه ما آشناست و فوق‌العاده دردناک است. دنیای فانتزی آن درک بازی را بهتر کرده است و داستان نیز به‌اندازه که شما فکر می‌کنید آسان نیست و چالش عجیبی پیش روی شماست. Sea of Solitude دنیای زیبا و تاریک و تراژیکی را به تصویر کشیده است و بارها با آن همزادپنداری خواهید کرد.

در ادامه برای دانلود بازی Sea of Solitude با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 10
Processor (AMD): Phenom II X4 965 or Equivalent
Processor (Intel): i3 2120 or Equivalent
Memory: 4 GB
Graphics card (AMD): Radeon HD 7850 or Equivalent
Graphics card (NVIDIA): GeForce GTX 660 or Equivalent
DirectX: 11 Compatible video card or equivalent
Hard-drive space: 2 GB

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10
Processor (AMD): Ryzen 3 1300X or Equivalent
Processor (Intel): Intel i5 4690K or Equivalent
Memory: 16 GB
Graphics card (AMD): Radeon R9 290 or Equivalent
Graphics card (NVIDIA): GeForce GTX 960 or Equivalent
DirectX: 11 Compatible video card or equivalent
Hard-drive space: 2 GB

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Sea of Solitude takes you on a personal journey of a young woman’s loneliness. Set sail across a beautiful and evolving world, where nothing is quite what it seems. Meet fantastical creatures and monsters, learn their stories, and solve challenges. Explore a flooded city, either by boat, on foot, or by swimming through the water itself. Dare to look what lies beneath the surface, in a haunting struggle of darkness and light, and discover what it truly means to be human.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 6 دیدگاه
  • Avatar

    s.n

    مهمان

    چجوری بازی کرک کنم؟

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به s.n

      پشتیبانی

      محتویات داخل پوشه کرک را در محل نصب بازی کپی کنید

  • Avatar

    W.A.R angel

    مهمان

    با سلام … من تا حالا چند تا بازی از سایت خوبتون دانلود کردم ولی هر موقع می خوام فایل هارو اکسترکت کنم فایل ستاپی نمیاد . ویروس کش هم خاموشه . بازیی نیست ک بخوام نصب کنم . لطفا راهنمایی کنید . ممنون از شما و سایتعالیتون ^-^

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به W.A.R angel

      پشتیبانی

      سلام
      تمام پارت ها را داخل یک پوشه قرار دهید سپس پارت اول را اکسترکت نمایید
      اگر فایل به دست امده ایزو بود با نرم افزار Poweriso به صورت مونت اجرا کنید

  • Avatar

    sayed ali

    مهمان

    سلام بازیتونو دان کردم نصب کردم ولی این پیغامو میده
    origin is not installed and is required to play your game please reinstall origin من سیستمم مشکلی نداره دانلود و باز کردن پچ هم مشکلی نداره پس مشکل از پچ شماس لطفا رسیدگی بکنید من تاحالا 20 تا بازی از سایتتون گرفتم 15 تاش رو سیستمم کار نداده نمیدونم چرا 60 میل پول لبتاب بده اخرشم هیچ:(

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به sayed ali

      پشتیبانی

      سلام
      انتی ویروس را غیرفعال و بازی را کرک کنید