Cyberpunk-2077
یحیی رحیمی

Cyberpunk 2077 و Xbox به دنبال برگزاری رویدادی در هفته آینده هستند

یحیی رحیمی 29 فروردین 1399 بدون دیدگاه
462 بازدید

اگر همه چیز درست پیش می رفت، امروز بازی Cyberpunk 2077 را دریافت می کردیم. مدت هاست که طرفداران منتظر عرضه این بازی نفش آفرینی هستند و البته تا ماه سپتامبر قادر به دریافت این بازی نخواهیم بود. به نظر می رسد استودیو برای پر کردن این خلاء به دنبال برگزاری رویدادی به همراه مایکروسافت است.

حساب رسمی Xbox روی توییتر از معرفی یک رویداد جدید پیرامون بازی Cyberpunk 2077 خبر داده است. هر چند که جزئیات در این توییت بیان نشده است اما رشته کدهای قرار داده در توییت و البته ویدیویی که به آن اضافه شده است نیز مشابه تیزرهای قبلی بازی است که توسط استودیو CD Projekt RED منتشر شده است.

البته قضیه از یک توییت ساده فراتر است و اگر به وب سایت رسمی Xbox سر بزنید، خوش آمد گویی به شیوه ای انجام می شود که انگار شما هک شده اید، در آخر ماجرا اما یک پیام دریافت می کنید که نشان از معرفی یک رویداد در روز 20 آوریل میلادی دارد. با این حساب در سه روز آینده شاهد خبرهایی جالب در مورد همکاری بازی Cyberpunk 2077 با اکس باکس خواهیم داشت.

اگر کنجکاو هستید که بدانید این رویداد چه خواهد بود، باید گفت که موضوع آن سخت افزار خواهد بود. دیروز یک دسته کنترلر از کنسول Xbox One با تم بازی Cyberpunk 2077 روی وب سایت آمازون پیدا شده بود که البته تاریخ عرضه به بازار آن روز 4 مه میلادی عنوان شده بود اما هنوز نه مایکروسافت و نه استودیو بازی، از وجود چنین چیزی خبر داده اند. هر چند که این دسته کنترل جدید به مذاق طرفداران خوش نیامده است و بسیاری آن را «زشت» قلم داد کرده اند.

ممکن است که کنسول Xbox One با باندل بازی Cyberpunk 2077 را شاهد باشیم و برای فهمیدن این امر باید منتظر خبرهای بیشتری باشیم. نظر شما چیست؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.