PS5-Controller-DualSense-
یحیی رحیمی

دسته بازی مخصوص کنسول PS5 معرفی شد: با DualSense آشنا شوید

یحیی رحیمی 20 فروردین 1399 بدون دیدگاه
899 بازدید

سونی امروز بدون هیچ گونه اعلام و خبری به یک باره دسته بازی مخصوص کنسول PS5 را معرفی کرد. این دسته بازی DualSense نام دارد و می توانید ظاهر جالب و بامزه آن را مشاهده کنید که نسبت به مدل هایش پیشین تفاوت زیادی کرده است.

DualSense کاملا با دو دسته بازی قبلی پلی استیشن متفاوت است. مدل های پیشین DualShock 3 & 4 نام داشتند و از یک طراحی مشابه استفاده می کردند. بر عکس دسته بازی جدید سونی به کنسول Xbox مشابهت پیدا کرده است و اینکه از ترکیب رنگ سفید و سیاه نیز استفاده شده است، به نوعی ایده ای کاملا جدید و جذاب است. رنگ غالب این دسته بازی سفید است و بخش های کمی از آن سیاه هستند.

این دسته بازی نسبت به مدل های پیشین از نظر فنی نیز تغییرات زیادی داشته است. یکی از آن‌ها سنسورهای حسی است که حالا کاملا حس واقعی تری را هنگام بازی ها ارایه می دهند. جدا از آن دکمه های L2 و R2 نیز هوشمند شده اند. می توان تاچ پد دسته را مشاهده کرد که مانند مدل قبلی برگشته است و این دفعه دکمه به اشتراک گذاری نیز به نام Create به دسته اضافه شده است که به شما اجازه می دهد تا محتوای خود را با بقیه به اشتراک بگذارید.

یکی از نکات جالب این دسته بازی نیز میکروفن داخلی است و البته عمر باتری نیز به طور شگفت انگیزی بالا رفته است. جیم رایان، مدیر Sony Interactive Entertainment، در مورد دسته بازی جدید کنسول PS5 گفته است:

DualSensejim ryan کاملا خود را با کنترلرهای قدیمی متمایز کرده است و دقیقا همان چیزی که ما از قدم روبه جلو در نظر داریم را ارایه می دهد. این کنترلر در کنار ویژگی های خلاقانه استفاده شده در PS5، برای هر بازی و همچنین ماموریت ما برای قدم فرا نهادن از مرزهای بازی مناسب خواهد بود. به جامعه کاربری پلی استیشن بگویم که می خواهم از اینکه با ما در این مسیر هیجان انگیز همراه هستید تشکر کنیم. ما به زودی اطلاعات بیشتری در مورد کنسول و طراحی آن در ماه های آینده به اشتراک خواهیم گذاشت.

مشخص است که این دسته بازی هنوز ویژگی های معرفی نشده ای در خود دارد و باید منتظر خبرهای بیشتر از سوی سونی باشیم. نظر شما در مورد دسته بازی جدید چیست؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.