marvel-iron-man-vr
یحیی رحیمی

بازی Iron Man VR تجربه ای یکپارچه و روان خواهد داشت

یحیی رحیمی 12 خرداد 1399 بدون دیدگاه
768 بازدید

ایده ساخت یک بازی واقعیت مجازی انحصاری که قدرتش را از دنیای فانتزی و شخصیت Iron Man گرفته باشد، توسعه دهندگان استودیو Camouflaj را به خود جذب کرده است. بازی جدید Iron Man VR به ظاهر بسیار پیشرفته و غنی است. اگرچه پلتفرم VR ممکن است محدودیت های خودش را اعمال کند و باید دید که توسعه دهندگان چطور با سخت افزار کنار آمده اند. هر چند به نظر می رسد که سخت افزار مشکلی برای بازی نخواهد بود.

مدیر و موسس استودیو کاموفلاج اخیرا در گفتگو با 8bitsland در مورد بخش های مختلف بازی صحبت کرده است. او گفته است که از محدودیت های سخت افزار خبر دارد و اینکه روی عناصر جالبی کار می کند که تجربه ای کاملا یکپارچه و روان را در اختیار بازیکنان قرار خواهد داد. به گفته رایان پایتون، هدف اصلی استودیو این است که بازیکنان دست از تفکر در مورد سخت افزار بردارند و تنها مرد آهنی باشند:

یک سری محدودیت ها در این فناوری قرار دارد و ما در حال انجام کارهای جالبی هستیم تا تجربه ای کاملا یکپارچه و روان ارایه دهیم. بسیاری از این کارها در خفا انجام می شوند و ما می خواهیم که مردم در مورد سخت افزار فکر نکنند و تنها به خود Iron Man بیندیشند. این هدف اصلی ما از روز اول تا به حال بوده است. من فکر نمی کنم که مقایسه ای بهتر از یک ابرقهرمان با جنبه های مختلف واقعیت مجازی وجود داشته باشد.

اخیرا گفته شد که توسعه بازی Iron Man VR به پایان رسیده است و به اصطلاح بازی طلایی شده است. قرار است این بازی روز سوم ژوئیه روی کنسول PS VR منتشر شود. می توانید همین الان با مراجعه به فروشگاه پلی استیشن، نسخه دمو بازی را امتحان کنید.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.