دانلود بازی Toem برای PC
دانلود بازی Toem برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Toem برای PC

پارسی گیم 29 شهریور 1400 بدون دیدگاه
2,559 بازدید

دانلود بازی Toem برای کامپیوتر

ماجراجویی‌های جذاب را به‌سادگی می‌توانیم در قالب بازی‌های ویدیویی تجربه کنیم. گاهی این ماجراجویی‌های در دنیاهای وسیع و پیچیده شکل گرفته و گاهی هم یک طراحی ساده و متفاوت از بازی می‌تواند تجربه سرگرم‌کننده‌ای را در اختیار ما قرار دهد. بازی Toem از استودیو Something We Made عنوانی ماجرایی و جذاب بوده که یک دنیای متفاوت سیاه‌وسفید را برای ماجراجویی و عکس‌برداری در اختیار شما قرار می‌دهد.

شما در این دنیای فانتزی و جذاب که تمامی مدل‌هایش با دست کشیده شده‌اند، نقش یک مسافر ماجراجو را بازی خواهید کرد که مهارت بالایی در عکاسی دارد. حال عازم سفری مهیج و مملو از ماجراهای سرگرم‌کننده می‌شوید تا علاوه بر لذت بردن از مناظر و ملاقات کاراکترهای جدید، با استفاده از تکنیک عکس‌برداری، معماهای متعددی را حل کرده و به افراد مختلف کمک برسانید.

ساده بودن چیزی است که این بازی روی آن بنا شده و بر مبنای آن پیش می‌رود. اینجا قرار نیست به دلیل مکانیک‌های پیچیده و متعدد در گیم پلی سردرگم شوید و همه‌چیز در قالبی ساده و سیاه‌وسفید طراحی شده است. شکل کاراکترها جذابیت زیادی داشته و تمامی مدل‌های آن با دست کشیده شده‌اند تا ارزش هنری بازی بالاتر برود.

گیم پلی حول محور عکاسی چرخیده و برای پیشروی در مراحل، باید با استفاده از دوربین خود عکس‌های متعددی از سوژه مناسب گرفته تا بتوانید رازهای پنهان در آن منطقه را کشف کنید. در طول ماجراجویی‌های خود کاراکترهای بامزه متعددی را ملاقات کرده و می‌توانید به شیوه‌های مختلف با آن‌ها در تعامل باشید و کمک برسانید. موسیقی آرامش‌بخش و ملایمی نیز دائم در طول بازی همراهتان خواهد بود که این ماجراجویی را لذت‌بخش‌تر می‌کند.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Webbed و Eastward را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Toem با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7 or later

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Set off on a delightful expedition and use your photographic eye to uncover the mysteries of the magical TOEM in this hand-drawn adventure game. Chat with quirky characters, solve their problems by snapping neat photos, and make your way through a relaxing landscape!

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.