the-last-of-us-ii-screenshot-01-en-us-25mar20
یحیی رحیمی

تاخیر دوباره انتشار The Last of Us Part II و Iron Man VR؛ تصاویر جدید را از دست ندهید

یحیی رحیمی 15 فروردین 1399 2 دیدگاه
560 بازدید

تقریبا یک ماه تا زمان عرضه بازی های The Last of Us Part II و Iron Man VR مانده است و حالا سونی تصمیم به تاخیر عرضه این دو بازی به تاریخی نامشخص گرفته است. دلیل این تاخیر مشکلات پیش آمده در روند توسعه بازی به دلیل شیوع ویروس COVID-19 بوده است.

این دومین بار است که عرضه بازی The Last of Us Part II به تاخیر می افتد. سونی و استودیو NaughtyDog با بیان تاسف خود پیامی در این مورد منتشر کرده اند:

SIE تصمیم بسیار سختی برای تاخیر در عرضه بازی های The Last of Us Part II و Marvel’s Iron Man VR گرفته است و انتشار این بازی ها به تاریخ نامشخص منتقل می شود. بحران جهانی پیش آمده جلوی عرضه یک بازی در خور طرفداران را ناممکن کرده است.

در سوی دیگر کارگردان بازی، نیل دراکمن، نیز توییتی در این مورد منتشر کرده است. او گفته است که: « واقعا از اینکه باید چنین خبری را برسانم فوق العاده ناراحت هستم. در آخر تصمیم از دست ما خارج شد و امیدواریم که درک کنید. مواظب خودتان باشید.» برای دومین بار است که هر دو بازی نام برده دچار تاخیر در عرضه شده اند. اول قرار بود که این بازی ها فوریه 2020 منتشر شوند اما همه چیز به هم خورد و به ماه مه منتقل شد، حالا دیگر تاریخ انتشار جدی در دست نداریم.

سونی برای کاهش عصبانیت طرفداران چندین اسکرین شات جدید از بازی منتشر کرده است و می توانیم شخصیت Joel را در تصاویر مختلف مشاهده کنیم. البته این تصاویر جوئل را در بخش های مختلفی از زندگی اش نشان می دهند و عکس ها چندان مربوط به خود بازی The Last of Us Part II نیز نیستند.

اگر فکر می کردید جوئل نقش چندان بزرگی در این بازی ندارد حالا با این تصاویر می توان فهمید که در اشتباه بوده اید. تئوری ها در مورد حضور جوئل در بازی The Last of Us Part II مدت ها بود که توسط طرفداران بیان می شد و حالا می توانید با نگاه به تصاویر نقش گسترده او را متوجه شوید.
نظر شما چیست؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    احسان

    مهمان

    سلام این بازی مگه مراحل ساختش تموم نشده بود دیگه چرا تاخیر میخوره. از پاییز این دوبار داره تاخییر میخوره

    پاسخ دهید
    • Avatar

      A در پاسخ به احسان

      مهمان

      سلام ./ مراحل ساخت تموم شده اما یکی از مهمترین قسمت های ساخت یعنی رفع باگ های موجود در بازی باقی مونده که بخاطر ویرووس کرونا تاخیر خورده ./