Marvels-Spider-Man-Miles-Morales
یحیی رحیمی

عرضه بازی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales برای پلی استیشن 4

یحیی رحیمی 27 شهریور 1399 بدون دیدگاه
934 بازدید

پس از معرفی بازی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales در رویداد رونمایی از بازی های پلی استیشن 5، شب گذشته تریلر گیم پلی این بازی را در استریم زنده سونی مشاهده کردیم و استودیو Insomniac Games هم با انتشار توییت تازه‌ای، خبرهای خوبی برای کاربران پلی استیشن 4 منتشر کرده که قطعاً موردتوجه شما قرار می‌گیرد.

استودیو با انتشار مطلب تازه‌ای روی وب‌سایت پلی استیشن از انتشار بازی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales برای کنسول پلی استیشن 4 خبر داده است. قبلاً تنها می‌دانستیم که بازی برای پلی استیشن 5 منتشر می‌شود اما کاربران کنسول قدیمی هم قادر به تجربه بازی جدید خواهند بود و فرصت مناسبی برای چشیدن مزه این نسخه جالب خواهند داشت.

سونی فرصت مناسبی در اختیار افرادی که به دنبال تجربه بازی اصلی به همراه این بسته الحاقی هستند، قرار داده و می‌توان با پرداخت 70 دلار، هر دو بازی را کنار هم دریافت کرد. شایعاتی زیادی در این مورد منتشرشده بود و بالاخره استودیو مهر تائید به آن‌ها زد. کسی انتظار نداشت که بازی جدید روی کنسول PS4 هم در دسترس باشد اما نیازی به خرید دستگاه جدید همان روز اول ندارید و فعلاً می‌توانید از بازی‌های جدید هم روی کنسول قبلی لذت ببرید.

بازی Marvel’s Spider-Man به‌صورت ریمستر شده روی کنسول جدید منتشر می‌شود و باید دید آیا ویژگی‌های گرافیکی مانند Ray-Tracing هم روی این بازی در دسترس خواهد بود یا خیر اما نسخه پلی استیشن 4 بازی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales قطعاً مشابه تریلر گیم پلی که مشاهده می‌کنید نخواهد و کیفیت گرافیکی آن در حد نسل هشتم و سخت‌افزار فعلی خواهد بود.

استودیو Insomniac در آخر از انتشار بازی Spider-Man: Miles Morales همراه کنسول جدید گفته و نسخه PS4 بازی هم همان روز منتشر می‌شود و برای همین است که فعلاً نیازی به خرید کنسول جدید ندارید مگر اینکه به دنبال تجربه بازی باکیفیت بالا و ویژگی‌های سخت‌افزاری جدید مانند حافظه SSD باشید.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.