death-stranding
یحیی رحیمی

کوجیما اسکرین شات های بیشتری از شخصیت های Death Stranding منتشر کرد

یحیی رحیمی 9 شهریور 1398 بدون دیدگاه
799 بازدید

کوجیما تا به حال تعداد زیادی تصاویر و ویدیو از بازی Death Stranding منتشر کرده است و حتی در این گیم پلی آخر دیدیم که کودک موجود در بازی می تواند گریه کند! به هر حال هیچ کس نمی داند این سیستم گردهم آوری اجتماعی چیست و مطمئنم که تنها خود کوجیما از آن خبر دارد. ما تنها دلمان به یک سری گمانه زنی خوش است اما کوجیما کارش را بلد است و نمی گذارد که هیچ چیز بفهمیم.

البته طراحی خود بازی نیز فوق العاده عجیب است و به نوعی کوجیما کار کلیشه ای و تکراری انجام نمی دهد و از این روست که نمی توانیم با آن ارتباط بگیریم. البته همین باعث شده است که توجه تمامی افراد به بازی منعطف شود و این حتی می تواند یک روش بازاریابی و تبلیغاتی نیز باشد. به تازگی خود کوجیما دوباره دست به انتشار اسکرین شات ها از بازی زده است و این بار یک سری شخصیت های دیگر را می شود در تصاویر دید.

این تصاویر البته توسط حساب توییتر خود PlayStation منتشر شده است و می توان دو شخصیت برجسته بازی را مشاهده کرد. یکی از آن‌ها Mama است و دیگری نیز Deadman که شخصیت منفی داستان یا همان آنتاگونیست است. به اضافه آن‌ها یک سری تصویر دیگر نیز از Sam که شخصیت اصلی بازی است دیده می شود و بازهم در حال دویدن است و فکر کنم چندین بار چنین تصویری را در انواع مختلف مشاهده کرده ایم.

ممکن است در گیم پلی بعدی با شخصیت منفی داستان Death Stranding نیز آشنا شویم و می دانیم که او خود مرگ است و وظیفه اش نیز احتمالا دور کردن انسان ها از یکدیگر باشد. به هر حال بازی Death Stranding روز 8 نوامبر روی کنسول PlayStation 4 عرضه خواهد شد و همچنین ماه دیگر نیز در رویداد هفته بازی توکیو حاضر خواهد بود.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.