dirt-rally-2.0
یحیی رحیمی

DiRT Rally 2.0 را مجانی روی Xbox One بازی کنید

یحیی رحیمی 13 دی 1398 بدون دیدگاه
915 بازدید

برنامه Xbox’s Free Play Days برگشته است. این برنامه به کاربران سرویس های Xbox Live Gold و Xbox Game Pass اجازه می دهد که یک بازی را به صورت مجانی برای مدت محدودی بازی کنند. این هفته نیز عنوان DiRT Rally 2.0 مجانی شده است و می توانید تا روز 5 ژانویه به صورت رایگان بازی کنید.

بازی DiRT Rally 2.0 ادامه نسخه اول خود به همین نام است و دارای بیش از 8 پیست مسابقه جذاب و همچنین 50 خودرو شامل شورلت کامارو و Mitsubishi Lancer Evolution X می شود. می توان در 6 شهر کشور از جمله استرالیا و ایالات متحده و آرژانتین مسابقه داد و لذت هیجان در زمین های خاکی و آف روود را چشید. این سری بازی همیشه به عنوان بهترین فرانچایز برای طرفداران آف روود شناخته شده است.

تمام گیم پلی بر اساس مسابقه و رالی برپاشده است و بازیکنان در مسابقات زمان‌دار و شرایط سخت آب و هوایی به رقابت می‌پردازند. بازی شش شهر بزرگ را در خود جا داده است و توسعه‌دهنده بازی به دنبال افزایش تعداد این شهرها توسط بسته‌های الحاقی است. یکی از بخش‌های جذاب بازی My Team است که نسبت به نسخه‌های پیشین خود تفاوت زیادی داشته است. در این بخش باید متخصصانی برای تعمیر خودروهای خود به کار بگیرید و البته در لیگ‌های مختلف مسابقه دهید و تیم خوبی برای قهرمانی بسازید.

Xbox همچنین به افرادی که این بازی را به صورت مجانی تجربه کنند، تخفیف خوبی نیز در نظر گرفته است و می تواند تا 70 درصد تخفیف برای نسخه Digital Deluxe آن دریافت کنید. در واقع نسخه استاندارد با این تخفیف، 18 دلار و نسخه دیجیتال نیز 24 دلار خواهد شد. قیمت این بازی به مراتب بالاتر از چیزی است که مشاهده می کنید. به هر حال می توانید برای چند روز DiRT Rally 2.0 را تجربه کنید و اگر پسندید آن را دریافت کنید.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.