Wasteland3_Beta
یحیی رحیمی

عرضه بازی Wasteland 3 به ماه شهریور 99 منتقل شد

یحیی رحیمی 13 فروردین 1399 بدون دیدگاه
376 بازدید

تاریخ انتشار بازی Wasteland 3 ماه مه میلادی عنوان شده بود و قرار بود که روز 19 مه یا 30 اردیبهشت این بازی منتشر شود. حالا استودیو inXile Entertainment از به تاخیر افتادن انتشار این بازی به دلیل ویروس کرونا و مشکلات پیش آمده جهانی گفته است.

مدیر استودیو به نام برایان فارگو در بیانیه جدیدی که امروز در حساب توییتر بازی منتشر شده است، بیان کرده است که تاریخ انتشار بازی Wasteland 3 به ماه اوت میلادی و روز 28 اوت یا 7 شهریور شمسی منتقل شده است. دلیل این تاخیر نیز چالش های پیش آمده به دلیل شیوع ویروس کرونا است. این ویروس باعث شده است که توسعه دهندگان از خانه کار خود را ادامه دهند و روند توسعه بازی به کندی پیش می رود. بخشی از متن بیانیه به شرح زیر است:

ما از اینکه دیدیم نسخه بتای بازی Wasteland 3 اینطور بازخوردهای خوبی را دریافت کرد هیجان زده ایم. واقعیت این است که چالش های پیش آمده باعث شده است که تاریخ عرضه بازی تغییر یابد. ما حالا موقعیت بسیار خوبی با مایکروسافت و Deep Silver داریم و آن‌ها حمایت خود را در این شرایط نشان داده اند. این چند ماه برای این است که یک محصول بی نظیر منتشر شود.

مدیر استودیوهای مایکروسافت هفته پیش گفته بود که استودیوهای تحت مدیریت او با مشکلات متنوعی روبه رو شده اند و هر چند چتر حمایتی Xbox جلوی ضرردهی آن‌ها را می گیرد. حالا مشخص شده است که چالش های پیش آمده جدی بوده اند. جدا از این بازی عنوان Minecraft Dungeons نیز تاخیر خورده است و این تنها بازی مایکروسافت نیست که تحت تاثیر قرار گرفته است.

بازی Wasteland 3 روز 7 شهریور برای کنسول های PS4، Xbox One و PC عرضه خواهد شد. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید روی تگ بازی کلیک کنید و خبرهای بیشتری در مورد آن بخوانید. نظر شما چیست؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.