the perfect dark zero
یحیی رحیمی

استودیو The Initiative در حال کار روی نسخه جدید بازی Perfect Dark

یحیی رحیمی 6 شهریور 1399 بدون دیدگاه
982 بازدید

یکی از بزرگ ترین سوالات در مورد استودیوهای زیر چتر Xbox Game Studios، قطعا بازی بعدی استودیو The Initiative است. این یکی از جدیدترین استودیوهایی است که مایکروسافت خریداری کرده است و از آن زمان تا به حال شایعات زیادی پیرامون آینده آن در گردش بوده است. گزارش تازه ای از پروژه بعدی استودیو رونمایی کرده است و به نظر می رسد که Perfect Dark جواب سوال ما باشد.

بر اساس گزارش منتشر شده توسط جف گراب از وب سایت Venture Beat، استودیو The Initiative در حال کار روی نسخه تازه ای از فرانچایز Perfect Dark است. این شوتر قدیمی اولین بار روی کنسول Nintendo 64 منتشر شد و از زمان انتشار نسخه ای به نام Perfect Dark Zero روی Xbox 360 تا به امروز، هیچ خبری در مورد نسخه بعدی منتشر نشده است اما این سکوت بالاخره می شکند.

خبر منتشر شده در مورد بازی جدید استودیو در میانه پادکست Kinda Funny Games Daily که از توییچ پخش می شود، مطرح شد. میزبانان پادکست در مورد استودیو تازه خریداری شده مایکروسافت صحبت می کردند و جف گراب هم در بخش چت به بحث آن‌ها پیوست و از شروع کار توسعه دهندگان روی نسخه جدی بازی پرفکت دارک گفت. او در ادامه ادعا کرد که نسخه جدید بازی به صورت سوم شخص خواهد بود و حالت اول شخص رها شده است.

گراب در توییت تازه ای به ادعای خود افزود: اسم بازی ممکن است پرفکت دارک نباشد اما در دنیای این بازی روایت می شود. دلایل زیادی برای صحبت گفته های گراب وجود دارد، اول اینکه او یکی از گزارش گران مطرح و قابل اطمینان است که در طول سالهای گذشته اطلاعات زیادی از بازی ها را منتشر کرده است که همگی درست از آب درآمده اند. دوم اینکه فیل اسپنسر اوایل سال پفته بود که استودیو جدید آن‌ها در حال کار روی یک بازی است که ممکن است «قدیمی» باشد.

مشخص است باید تا زمان معرفی رسمی بازی منتظر بمانیم اما بعید است به این زودی از بازی رونمایی شود. نظر شما چیست؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.