halo 5
یحیی رحیمی

با پرفروش ترین بازی های انحصاری کنسول Xbox One آشنا شوید

یحیی رحیمی 4 مهر 1398 بدون دیدگاه
798 بازدید

گروه The NPD که مشغول جمع آوری آمار و ارقام فروش فیزیکی بازی هاست، به تازگی لیست پرفروش ترین بازی های انحصاری کنسول های Xbox One و PS4 را منتشر کرده است. ممکن است فکر کنید کیفیت بازی های انحصاری های کنسول مایکروسافت پایین تر از PS4 است اما فعلا این بحث ها کنار بگذارید و با لیست پرفروش ترین بازی های انحصاری کنسول Xbox One آشنا شوید.

در صدر جدول می توان بازی Halo 5: Guardians را مشاهده کرد و همه می دانیم که فرانچایز Halo و استودیو 343 Industries چه تاثیری روی کنسول Xbox One و دنیای بازی های ویدیویی گذاشته اند. اینکه Halo 5 را در صدر جدول مشاهده می کنیم، چندان عجیب نیست و جالب است که مقام دوم نیز به همین فرانچایز رسیده است و این بازی Halo: The Master Chief Collection است که توانسته روی فرانچایز Halo و زحمت های توسعه دهندگان را سفید کند.

xbox one most sold games

در ادامه نیز شاهد چندین سری از بازی Forza هستیم و البته بازی هایی مانند Gears of War 4، Sea of Thieves و State of Decay 2 نیز دیده می شود. البته NPD اعلام کرده است که فروش بازی ها روی PC نیز در نظرگرفته شده اند و این با توجه به استراتژی مایکروسافت در زمینه همه جا می توانید بازی کنید است.

نکته ای که در این میان دیده می شود این است که بازی های این لیست چندان به عنوان بازی های با کیفیت بالای این نسل از کنسول ها حساب نمی شود. کسی Sea of Thieves را به عنوان بازی که انقلابی در زمینه گیمینگ ایجاد کرد نمی بیند. البته بازی هایی که در سال های اول انتشار کنسول Xbox One نیز عرضه شده بودند در لیست دیده نمی شوند و ممکن است دلیل آن نیز وجود Xbox Game Pass باشد.

لیست مورد علاقه شما به چه شکل است؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.