وینس زمپلا
محمد صادق شجاعی

وینس زمپلا، مدیر عامل استودیو Respawn کنترل سری Battlefield را در اختیار گرفت

محمد صادق شجاعی 13 آذر 1400 بدون دیدگاه
175 بازدید

سری Battlefield در سراشیبی سقوط قرار دارد و تازه‌ترین اثر آن یعنی بازی Battlefield 2042 چندان در جلب نظر مخاطبین و منتقدین موفق نبود. نارضایتی‌ها و عملکرد ضعیف بازی مذکور باعث شد که اسکار گابریلسون، مدیر کل استودیو DICE از این استودیو جدا شود. حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی، شرکت Electronic Arts تصمیم گرفته که وظیفه کنترل سری بتلفیلد را بر عهده مدیرعامل استودیو Respawn یعنی وینس زمپلا قرار دهد.

بازیکنان بسیاری تقریبا از تمامی جنبه‌های بازی بتلفیلد 2042، از حالت جدید Hazard Zone گرفته تا باگ‌ها و گلیچ‌های متعدد شکایت دارند. انتشار این اثر با مشکلات مختلفی رو‌به‌رو بوده که به واسطه آن‌ها این عنوان یکی از بدترین بازی‌های استیم در تاریخ لقب گرفته است. با این وجود، شرکت الکترونیک آرتز همچنان قصد دارد سری Battlefield را ادامه داده و در حال برنامه‌ریزی برای بازی‌های بعدی آن است. بر این اساس، در قالب پستی در صفحه رسمی سری بتلفیلد در شبکه اجتماعی توییتر اعلام شد که از این به بعد کنترل مجموعه مذکور در اختیار وینس زمپلا، مدیرعامل استودیو رسپاون اینترتینمنت خواهد بود.

طبق گزارشات منتشر شده، وینس زمپلا بر کل مجموعه Battlefield نظارت خواهد داشت و مارکوس لهتو، طراح بازی Halo و مدیر سابق استودیو V1 Interactive، در قالب یک استودیوی جدید در شهر سیاتل، ایالت واشینگتن، بخش‌های داستانی بیشتری را به Battlefield Universe اضافه خواهد کرد. علاوه بر این، سازنده حالت Portal بازی Battlefield 2042 یعنی استودیو Ripple Effect اعلام کرده که در حال ساخت یک تجربه کاملا جدید در دنیای بازی مذکور است. با استناد به گزارشات، بازی‌های جدید سری بتلفیلد به منظور گسترش جهان متصل Battlefield که شرکت EA در حال ساخت آن است، عمل خواهند کرد و جایگزین بازی بتلفیلد 2042 نخواهند بود.

بازی Battlefield 2042

بازی‌های جدید سری Battlefield جایگزین بتلفیلد 2042 نخواهند بود

اخبار منتشر شده نشان می‌دهند که شرکت الکترونیک آرتز قصد دارد جهان متصل بتلفیلد را ایجاد کند. وینس زمپلا در این رابطه با وب‌سایت GameSpot مصاحبه کرده و گفته است که این اثر قرار نیست به عنوان جایگزین بازی Battlefield 2042 عرضه شود. او در صحبت‌هایش گفته که همزمان با تکامل و رشد بازی مذکور، مدل‌های تجاری و تجربیات جدیدی نیز امتحان خواهد شد تا در قالب آن‌ها بازیکنان قادر به انجام اثری متفاوت باشند. در Battlefield Universe، دنیای بازی مشترک بوده و شخصیت‌ها و داستان‌ها به یکدیگر مرتبط هستند. در این دنیا، بازیکنان اهمیت بسیاری دارند؛ زیرا با استفاده از ویژگی Portal، می‌توانند قدرت خلاقیت را به بازی تزریق کنند.

نظر شما در مورد مسئولیت جدید وینس زمپلا و کنترل سری بتلفیلد توسط او چیست؟ آیا این امر به بازگشت این سری به دوران اوج خود کمک خواهد کرد؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: The Gamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.