ps5-logo
یحیی رحیمی

سونی: ویروس کرونا تاثیری روی تاریخ عرضه PS5 نخواهد گذاشت

یحیی رحیمی 9 فروردین 1399 بدون دیدگاه
439 بازدید

ویروس کرونا در طول هفته های اخیر پیشرفت زیادی داشته است و بخش های بزرگی از جهان را تحت تاثیر خود قرار داده است. بسیاری از کمپانی ها تصمیم گرفته اند کار خود را از منزل ادامه دهند و کارخانه های بزرگ نیز به تعطیلی کشیده شده اند. همین باعث نگرانی هایی در مورد کنسول های نسل جدید چون PS5 و Xbox Series X نیز شده است. مدتی پیش شایعه در مورد به تاخیر افتادن عرضه PS5 شنیده شد و حالا سونی تاکید کرده است که شیوع این ویروس روی کنسول جدید تاثیر نمی گذارد.

سخنگوی سونی در گفتگو با بلومبرگ به طور رسمی اعلام کرده است که اپیدمی اخیر تاثیری روی برنامه های آینده سونی برای عرضه سیستم جدید ندارد. این خبر برای افرادی که مشتاقانه منتظر عرضه کنسول جدید هستند فوق العاده خواهد بود. عجیب نیست که سونی حالا و در این حال به صورت رسمی از عدم تاخیر کنسول PS5 خبر می دهد، این کمپانی هر روز با شایعات جدیدی مواجه می شود و این شایعات می تواند به کسب و کارشان صدمه بزدن. به هر حال مدیریت سونی به دنبال موفقیت PS5 است و در این مورد هر کاری خواهد کرد.

سونی همچنین اعتراف کرده است که ویروس اخیرا روی درآمد این کمپانی تاثیر خواهد گذاشت و به همین دلیل گزارش مالی که قرار بود در ماه آوریل منتشر شود، به تاخیر افتاده است. سونی مدتی پیش در گزارش مالی خود، وضعیت چند ماه آینده را پیش بینی کرده بود و به نظر می رسد که باید تغییراتی در این مورد ایجاد کند زیرا که خبری از درآمد ماه های پیش نخواهد بود. هر چند که میزان فروش بازی قطعا از ماه های پیش بالاتر خواهد بود.

PS5 در تعطیلات آخر سال میلادی 2020 عرضه خواهد شد و فعلا چیزی از ظاهر، قیمت و زمان عرضه دقیق نمی دانیم.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.