دانلود بازی Gemini Rue برای PC
دانلود بازی Gemini Rue برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Gemini Rue برای PC

پارسی گیم 14 بهمن 1400 بدون دیدگاه
2,320 بازدید

دانلود بازی Gemini Rue برای کامپیوتر

بازی‌های معمایی می‌توانند روایت جذاب و سرگرم‌کننده‌ای را به شکل متفاوت به خورد مخاطب دهند. این دسته از بازی‌ها، معمولاً دارای داستان‌های عمیق بوده و ماهیت معماها در آن، گاهی بسیار تاریک و سورئال می‌شوند. یکی از استودیوهای معروف در طراحی ساخت بازی‌های معمایی و Point & Click استودیو Wadjet Eye Games بوده که عناوین زیادی را با همین سبک راهی بازار کرده است. بازی Gemini Rue عنوانی عملی تخیلی ساخته دست افراد همین استودیو است که دنیایی تاریک و متفاوت را برای گشت‌وگذار و ماجراجویی در اختیار شما قرار می‌دهد.

بازی در آینده‌ای دور جریان دارد که انسان به سیاره‌های جدید پا گذاشته و آن‌ها را قابل سکونت کرده است. قاتل حرفه‌ای سابق به اسم Azriel Odin با بارانی همیشگی‌اش وارد سیاره Barracus شده و درگیر ماجراهای خطرناک جدیدی شده است، ماجراهایی که برای عبور از آن‌ها فقط باید از دوست خلاف‌کار قدیمی‌اش کمک بگیرد. در همین حین، در نقطه‌ای از کهکشان وسیع، مردی به اسم Delta-Six از کما به هوش می‌آید و در حالی که حافظه خود را از دست داده، سعی می‌کند هویت گم‌شده‌اش را پیدا کند. سرنوشت این دو شخصیت را در مسیر یکدیگر قرار می‌دهد، در دنیایی که زندگی بی‌ارزش شده و هویت‌ها خرید و فروش می‌شوند.

بازی دارای مراحل متعددی بوده که تصاویر آن همگی با دست کشیده شده‌اند. اتمسفر تاریک و کلاسیک بازی از دیگر ویژگی‌های جذابش است که شما را مجذوب خود خواهد کرد. شما در مراحل مختلف، کنترل هر دو شخصیت را بر عهده می‌گیرید و سرنوشت را برایشان رقم خواهید زد. ماجراجویی‌های علمی تخیلی و حل کردن معماها در سبک Point & Click چیزی است که در این بازی انتظارتان را خواهد کشید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Cloudpunk و Jump King را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Gemini Rue با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 2000, XP or Vista
Processor: Pentium or higher
Memory: 64 Mb RAM
Hard Disk Space: 700Mb
Video Card: All DirectX compatible video cards
DirectX®: 5.0 or Above
Sound: All DirectX compatible sound cards

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Azriel Odin, ex-assassin, arrives on the rain-drenched planet of Barracus. When things go horribly wrong, he can only seek help from the very criminals he used to work for.
Meanwhile, across the galaxy, a man called Delta-Six wakes up in a hospital with no memory. Without knowing where to turn or who to trust, he vows to escape before he loses his identity completely.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.