PS5
مهدی ملکی

تصاویر جدیدی از پلی استیشن 5 های شخصی‌سازی شده منتشر شد

مهدی ملکی 29 آبان 1399 بدون دیدگاه
863 بازدید

یک هفته پس از عرضه پلی استیشن 5 در برخی مناطق دنیا، خریداران این کنسول دست‌به‌کار شده‌ و طرح‌های جالبی را روی بدنه کنسول و دسته آن حک کرده‌اند؛ این طراحی‌ها اکنون به صورت عمومی منتشر شده است و قابلیت‌های شگفت انگیز این کنسول در پاسخ به طراحی‌ها را به رخ می‌کشد.

پنل‌های سفید کناری PS5 ویژگی‌های بسیاری را جهت شخصی‌سازی ظاهر کنسول در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهند. یکی از این شخصی‌سازی‌ها مربوط به تغییر رنگ کامل کنسول به رنگ محبوب مجموعه پلی‌استیشن یعنی سیاه مات است. تصویر PS5 زیر توسط کاربر Hawkijustin روی شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که طراحی تک‌رنگ ذکر شده را مورد استفاده قرار داده است.

یکی دیگر از طرح‌های شخصی‌سازی‌شده کنسول که بسیار پر جزئیات تر از یک طراحی ساده به نظر می‌رسد، توسط کاربری به نام Craayons مراحل طراحی خود را پشت سر گذاشته است؛ این طراحی شامل یک لوگوی پلی‌استیشن همراه با جمجمه‌ای می‌شود که در پس‌زمینه‌ای سفید و نارنجی قرار گرفته است.

طراحی دیگر یک الهام گیری جالب توجه است؛ کاربر انجمن Reddit به نام akarashbansal11 از یک یوتیوبر به نام Dave2D اقتباس کرده و روی پنل‌های کناری PS5 از لوگوی اسپایدرمن و پس‌زمینه قرمز بهره برده است. این شخصی‌سازی یکی از محبوب‌ترین طراحی‌های موجود به شمار می‌رود و احتمالاً بسیاری از طرفداران این کنسول علاقه‌مند باشند که سونی به صورت رسمی از این طراحی در PS5 بهره ببرد.

جدا از این طراحی‌ها که روی بدنه کنسول پیاده شده بود، طرفداران به دسته PS5 هم روی خوشی نشان داده‌اند و با توجه به این که قسمت‌هایی از دسته نیز قابل جداسازی هستند، روی آن هم طراحی‌های خود را ثبت کرده‌اند. یکی از کاربران نه تنها با بهره‌گیری از این موارد رنگ دسته را به شکل سنتی مشکی رنگ‌آمیزی کرده، بلکه دکمه‌های آن را هم با رنگ‌های خاطره‌انگیز برند پلی‌استیشن طراحی نموده است. کاربری دیگر از این هم فراتر رفته و دسته دوال‌سنس خودش را به یک کهکشان بنفش و قابل توجه تبدیل کرده است.

به نظر می‌رسد که کنسول PS5 و کنترلر آن جزو منعطف‌ترین کنسول‌های تاریخ صنعت بازی‌های ویدیویی از لحاظ شخصی‌سازی هستند و اگر سونی در جهتی مناسبی گام بردارد، می‌تواند تجارت سود‌مندی را در این زمینه راه اندازی کند.

منابع‌: IGN

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.