playstation-network-logo
یحیی رحیمی

سرعت دانلود از PSN برای بازگذاشتن پهنای باند کاهش یافت

یحیی رحیمی 6 فروردین 1399 بدون دیدگاه
657 بازدید

جیم رایان، مدیر عامل Sony Interactive Entertainment امروز اعلام کرده است که سرعت دانلود از PlayStation Network نسبت به روزهای قبلی در اروپا کاهش یافته است. این تصمیم به دلیل آن گرفته شده است که اینترنت در دسترس تمامی افراد باشد و افرادی که واقعا به اینترنت نیاز دارند به دلیل استفاده بیش از حد در مصارف جانبی از کارشان عقب نمانند.

با توجه به اینکه افراد زیادی در حال حاضر در خانه به سر می برند، کمپانی های مختلف تصمیم گرفته اند تا به دلیل شیوع ویروس کرونا کارشان را در خانه ادامه دهند، مدارس و دانشگاه ها به صورت اینترنتی در حال ادامه روند خودشان هستند و در سمت دیگر ماندن در خانه باعث شده است که مصرف اینترنت فوق العاده افزایش یابد.

سونی در حال کار با ISP های سراسر اروپا برای کاهش سرعت دانلود از PSN است. همچنین علاوه بر کاهش سرعت، خواهید دید که دانلود نیز دیرتر از روزهای دیگر شروع خواهد شد. این به دلیل آن است که دانلودهای خودکار انجام نشود و بدون اطلاع خود کاربر، پهنای باند اشغال نشود. البته این نکته تاثیری روی سرعت بازی آنلاین نخواهد گذاشت.

سونی تنها کمپانی نیست که این تصمیم را برای سرویس های های خود گرفته است. نت فلیکس و یوتوب نیز کیفیت پخش ویدیوهای خود را کاهش داده اند. کیفیت پیش فرض ویدیوهای یوتوب روی 480p قرار داده شده است. و در سوی دیگر نت فلیکس نیز همین روند را برای کاهش فشار روی سرورهای اروپایی انجام داده است. جیم رایان در این مورد گفته است:

ما از حمایت و فهم جامعه کاربری مان تشکر می کنیم. ما این کار را برای در دسترس قرار دادن اینترنت برای همه افراد انجام داده ایم.

با شیوع ویروس کرونا و قرنطینه خانگی، افراد زیادی به سمت اینترنت هجوم برده اند و فروشگاه های بازی نیز کاربران بسیار زیادی در این مدت به خود دیده اند.

منبع: VG247

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.