the-last-of-us-part-2
یحیی رحیمی

شایعه: بازی The Last of Us Part 2 روز 9 اسفند عرضه خواهد شد

یحیی رحیمی 31 شهریور 1398 بدون دیدگاه
542 بازدید

استودیو NaughtyDOG و سونی ماه هاست که در مورد تاریخ عرضه بازی The Last of Us Part 2 ساکت بوده اند. مدتی است که شایعاتی در مورد عرضه بازی در سال 2020 شنیده می شود و گزارش های مختلف نیز حاکی از همین موضوع بوده اند و به نظر فوریه 2020 قطعا ماه عرضه بازی است. امروز یک افشاگری جدید نیز تاریخ دقیق انتشار این بازی جذاب را مشخص کرده است.

فروشنده سوئیسی Softridge اخیرا یک لیست از بازی های تازه خود منتشر کرده است و در میان این بازی ها، The Last of Us Part 2 نیز دیده می شود. در صفحه بازی نیز تاریخ عرضه مشخص شده است و روز 28 فوریه 2020 یا 9 اسفند امسال درج شده است. در این لیست می توان نسخه های مختلف بازی مانند استاندارد، مخصصوص و کلکتور را نیز مشاهده کرد که قبلا در مورد آن‌ها فهمیده بودیم. همچنین جعبه بازی هرکدام از این نسخه ها نیز وجود دارد.

ممکن است که این تصاویر نسخه نهایی نباشند اما تماشای آن‌ها ضرری به شما نخواه زد. همچنین یک تصویر از تاریخ فروش موجود در فروشگاه نیز دیده می شود و در صورتی که این صفحه از دسترس خارج شود، این عکس را به عنوان مدرک می توانید ببینید. گزارشی دیگر که چند ماه پیش منتشر شده بود، تاریخ عرضه را ماه فوریه اعلام کرده بود و تازه یک سری جزئیات از نسخه های مختلف بازی نیز منتشر شده بود که بسیار به این مشخصات نزدیک است.

جالب است که در گذشته نیز این فروشنده اطلاعات صحیحی را منتشر کرده بود و در نتیجه می توان آن را به عنوان یک منبع درست به حساب آورد؛ هر چند که همه چیز فعلا در حد یک شایعه است و آن را با دید شک و تردید نگاه کنید.سونی همچنین برنامه State of Play را این هفته پخش خواهد کرد و قول داده است که اطلاعاتی از The Last of Us part 2 نیز منتشر کند. به هر حال برای خبرهای بیشتر منتظر بمانید.

last-of-us-2-release-date-leak

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.