need-for-speed-heat-gameplay
یحیی رحیمی

حجم فایل نصبی Need for Speed Heat کمتر از 24 گیگابایت خواهد بود

یحیی رحیمی 30 مهر 1398 بدون دیدگاه
1,680 بازدید

سری بازی Need for Speed طرفداران فوق العاده زیادی دارد. این سری زمانی یکه تاز بازی های مسابقه ای و اتومبیل رانی بود اما با عرضه چندین نسخه نامناسب از طرف EA، به یک باره میزان بازیکنان بازی ریزش کرد. به هر حال چندی پیش نسخه جدید بازی به نام Need for Speed Heat عرضه شد و همه انتظار دارند که نسخه ای فوق العاده دریافت کنند.

همان طور که می دانید اخیرا فایل نصبی بازی های مشهور، حجیم و بزرگ هستند و به نوعی همه انتظار دارند که یک عنوان درجه 1 و بزرگ نیاز به فضای خالی زیادی برای نصب باشد. به نظر می رسد که این نکته در مورد بازی Need for Speed Heat صدق نمی کند. با توجه به صفحه فروش بازی در فروشگاه مایکروسافت، کافی است که حدود 24 گیگابایت فضا روی کنسول Xbox One داشته باشید.

این عدد در واقع 23.97 گیگابایت است اما باید دقت کرد که حجم فایل نصبی برای پلتفرم های مختلف متفاوت است. این رقم مخصوص کنسول Xbox One است و اگر از کاربران PC هستید، باید حدود 50 گیگابایت فضای خالی کنار بگذارید. به نظر کیفیت نسخه PC بازی Need for Speed Heat بالاتر از کنسول های بازی نسل هشتم باشد که البته اتفاقی طبیعی است. البته ممکن است این حجم با شمردن بسته های الحاقی و آپدیت باشد که در مورد بازی Call of Duty: Modern Warfare نیز همین اتفاق تکرار شد.

مدتی پیش سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Need for Speed Heat نیز منتشر شد و می توانید اینجا نگاهی به آن بیندازید. این بازی همچنین هفته پیش طلایی شد و قرار است که روز 8 نوامبر برای کنسول های نسل هشتم و PC عرضه شود. EA همچنین تایید کرده است که نیازی به اتصال مداوم به اینترنت نیست و همچنین مکانیسم لوت باکس نیز در بازی وجود ندارد. نظر شما در این مورد چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.