Crash Team Racing Nitro-Fueled
یحیی رحیمی

پرفروش ترین بازی های هفتگی بریتانیا: Crash Team Racing Nitro-Fueled به صدر برگشت

یحیی رحیمی 22 مرداد 1398 بدون دیدگاه
1,375 بازدید

به نظر می رسد که مردم انگلستان علاقه مند به بازی های نینتندو هستند و این هفته شاهد قدرت گرفتن این بازی ها هستیم. دو هفته بود که بازی Fire Emblem: Three Houses در صدر جدول قرار داشت و حالا بازی Crash Team Racing Nitro-Fueled برای سومین بار موفق به کسب صدر جدول پرفروش ترین بازی های هفتگی بریتانیا شده است.

این در حالی است که بازی Fire Emblem نیز به مقام هفتم سقوط کرده است و به نظر می رسد که هفته آینده در بین 10 بازی نیز نخواهد بود. بقیه جدول نیز مانند هفته پیش ثابت مانده است و با یک سری بازی های همیشگی پر شده است. Super Mario Maker 2 و Mario Kart 8 Deluxe از جانب نینتندو مقام های دوم و سوم را کسب کرده اند و FIFA 19 و Grand Theft Auto V نیز مانند همیشه بین 10 بازی قرار دارند.

از بین بازی های تازه منتشر شده نیز هیچ کدام موفق به قرار گرفتن در این جدول نشده اند و به نظر می رسد که محبوبیت چندانی نداشته اند. به طور کلی هفته ای خسته کننده در انگلستان به اتمام رسید و این هفته نیز احتمالا شاهد همین وضع باشیم زیرا که بازی خاصی منتشر نخواهد شد و تازه اواخر ماه با شروع نمایشگاه Gamescom است که روند انتشار بازی ها سرعت خواهد گرفت.

از بین 10 بازی برتر، 5 بازی متعلق به کمپانی نینتندو است و همین قدرت این شرکت ژاپنی را نشان می دهد و حالا که کنسول های مایکروسافت و سونی در اواخر عمر خود به سر می برند، این نینتندو است که پیشتاز است. در ادامه می توانید 10 بازی پرفروش این هفته را ببینید. نظر شما چیست؟

  1. CRASH TEAM RACING NITRO-FUELED
  2. SUPER MARIO MAKER 2
  3. MARIO KART 8 DELUXE
  4. FIFA 19
  5. GRAND THEFT AUTO V
  6. F1 2019
  7. FIRE EMBLEM: THREE HOUSES
  8. RED DEAD REDEMPTION 2
  9. MINECRAFT
  10. SUPER SMASH BROS. ULTIMATE

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.