دانلود بازی Disco Elysium The Final Cut برای PC
دانلود بازی Disco Elysium The Final Cut برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Disco Elysium The Final Cut برای PC

پارسی گیم 12 فروردین 1400 20 دیدگاه
36,729 بازدید

دانلود بازی Disco Elysium The Final Cut برای کامپیوتر

چه کسی از بازی‌های نقش‌آفرینی بدش می‌آید؟ طرفداران این ژانر از مور و ملخ بیشتر شده‌اند و تعداد بازی‌ها نیز سر به فلک کشیده است. در این میان می‌توان گزینه‌های خوبی را نام برد. اما اگر به شما بگوییم که می‌توانید این ژانر را با کارآگاه بازی نیز ترکیب کنید چه خواهید گفت؟ استودیو ZA/UM پاسخ جالبی برای شما دارد. بازی Disco Elysium یک نقش‌آفرینی شگفت‌انگیز است که شمارا در نخ زندگی یک کارآگاه قرار می‌دهد که دارای توانایی‌ها خاص خودش است و تمام شهر برای پاسخ به سؤالات مهم و بزرگش آماده جستجو است. می‌توانید از خودتان یک قهرمان ملی بسازید و پرونده‌های متعددی را حل کنید یا اینکه صرفاً به افتضاح‌ترین شکل ممکن داستان را تمام کنید و تمام مردم را از خودتان بیزار و متنفر کنید.

Disco Elysium The Final Cut

بازی Disco Elysium شمارا با دنیایی کاملاً باز و انتخاب‌های متعدد رها می‌سازد. می‌توانید صحبتی گرم با فردی داشته باشید یا اینکه حوصله فک زدن او را نداشته باشید و دست به خشونت بزنید. کارهای جالبی علاوه بر کارآگاهی می‌توانید انجام دهید و برای نمونه ترانه خواندن و همچنین رقصیدن از بخش‌های اصلی بازی است. برای رسیدن به اوج ژانر نقش‌آفرینی، لازم است که سیستم توانایی‌های جذابی نیز برای شخصیت اصلی در نظر گرفته شود و دقیقاً چنین چیزی را در Disco Elysium شاهد هستیم. کافی است که سیستم دیالوگ‌های بازی نگاهی بیندازید تا بفهمید که هر سخنی را می‌توان در این بازی بیان کرد و پیشروی آن به دست خود شماست. تمرکز عجیبی روی داستان انجام‌گرفته است و قرار نیست که مانند بازی‌های اکشن تنها بکشید و بروید جلو و باید حسابی همه‌چیز را بخوانید و به پلات توجه خاصی داشته باشید.

Disco Elysium آزادی در دل انتخاب‌هاست. بازی آن‌قدر برای توسعه‌دهندگان مهم بوده است که چند سال پیاپی را به ساخت آن اختصاص داده‌اند. می‌توان هر عملی که اراده کرد را در این بازی انجام داد و داستان آن چیزی است که شما خلق می‌کنید. دیالوگ‌های بامزه در کنار گیم پلی درگیر کننده از نقاط قوت بازی است. هدف اصلی پیدا کردن قاتلی حرفه‌ای است و شما هزاران راه برای این کار در اختیاردارید اما او واقعاً از شما باهوش‌تر است و این به ذکاوت شما بستگی دارد که بتوانید او را دستگیر کنید. این بازی امتیازات فوق‌العاده‌ای دریافت کرده است و طرفداران دیوانه‌ای نیز اطراف خود دارد، تجربه آن را به‌هیچ‌عنوان از دست ندهید. اگر به این بازی علاقه‌مند هستید، GreedFall و Children of Morta را نیز از دست ندهید.

در ادامه برای دانلود بازی Disco Elysium The Final Cut با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7/8/10
Processor: Intel i5-7500 or AMD 1500 equivalent
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Integrated Intel HD620 or equivalent
DirectX: Version 11
Storage: 22 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7/8/10
Processor: Intel Core i7 or AMD 1800 equivalent
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA Geforce 1060 or equivalent
DirectX: Version 11
Storage: 22 GB available space

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Disco Elysium is a groundbreaking open world role playing game. You’re a detective with a unique skill system at your disposal and a whole city block to carve your path across. Interrogate unforgettable characters, crack murders or take bribes. Become a hero or an absolute disaster of a human being. Unprecedented freedom of choice​. Intimidate, sweet-talk, resort to violence, write poetry, sing karaoke, dance like a beast or solve the meaning of life. Disco Elysium is the most faithful representation of desktop role playing ever attempted in video games. Countless tools for role playing.​ Mix and match from 24 wildly different skills. Develop a personal style with 80 clothes items. Wield 14 tools from guns to flashlights to a boombox, or pour yourself a cocktail of 6 different psychoactive substances. Develop your character even further with 60 wild ​thoughts ​to think – with the detective’s Thought Cabinet.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 17 گيگابايت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 4.9 از میانگین رای 10 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 20 دیدگاه
  • Avatar

    امین

    مهمان

    سلام وعرض خسته نباشید خدمت سایت تمام عوامل سایت.لطفا این بازی رو زیرنویس کنید و باتوجه ب بالابودن هزینه ی بعضی بازی ها اگ مسعله پول هست بازیهایی ک اینطور هستن برای فروش بذارین زیرنویسشونو

    پاسخ دهید
  • Avatar

    عیسی

    مهمان

    سلام. کدوم نسخه بهتره؟

    پاسخ دهید
  • Avatar

    برسام

    مهمان

    چرا فیتگرل حجمش از بقیه بیشتره ؟ قاعدتا باید کمتر باشه

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به برسام

      پشتیبانی

      سلام
      بر اساس نسخه کدکس هست

  • Avatar

    nnn

    مهمان

    کدام نسخه بهتر است

    پاسخ دهید
مشاهده سایر نظرات :
تعداد دیدگاه کاربران: 20 دیدگاه