fifa 20
یحیی رحیمی

EA بازیکنان FIFA را مجبور به خاتمه بازی با سنگ کاغذ قیچی کرد!

یحیی رحیمی 12 اسفند 1398 بدون دیدگاه
913 بازدید

EA اخیرا در حرکت عجیبی دو بازیکن حرفه ای بازی FIFA را مجبور به خاتمه بازی شان با استفاده از بازی قدیمی سنگ کاغذ قیچی کرده است. این دو بازیکن بعد از انجام چنین چیزی تجربه خود را در توییتر به اشتراک گذاشته اند و آن را یک کابوس وحشتناک خوانده اند.

Shaun Galea که یکی از این بازیکنان است در توییتر خود گفته است: نمی توانم باور کنم. ما مجبور شدیم که سنگ کاغذ قیچی بازی کنیم زیرا که نمی توانستیم هم دیگر را پیدا کنیم تا در یک بازی شرکت کنیم. این مشکل بعد از آن ایجاد شده است که سرورهای بازی با مشکل مواجه شده اند.

بازیکن دیگر در این مورد گفته است که: تمام زحمتم در بازی به باد رفت. بخش دوم بازی رسید و من مجبور شدم که سنگ کاغذ قیچی بازی کنم و رکوردم را در بازی خراب کنم. من واقعا عصبانی ام. از 2-0 به 2-3 رسیدم! بازیکنان دیگری نیز در ردیت این مورد را بیان کرده اند و اینکه یک بازی به طور خودکار به چنین حالتی برود بسیار آزاردهنده است و البته عجیب است.

EA FIFA

جالب است که در صورتی که یکی از بازیکنان چنین چیزی را قبول نکند، دیگری برای برد چنین کاری می کند و اینطور نیست که کسی دست به اعتراض بردارد. حتی افراد زیادی از چنین چیزی اظهار خوشحالی کرده اند و برای نمونه کسی گفته است که سنگ کاغذ قیچی باعث برد او شده است و از این امر بسیار خوشحال است.

EA در صورتی که سرورهایش به مشکل بربخورند، به جای بازی چنین چیزی را در اختیار بازیکنان قرار می دهد و برای نمونه می توان سنگ کاغذ قیچی بازی کرد یا اینکه سکه ای به هوا پرتاب کرد. این امر وقتی آزار دهنده می شود که فردی در حال انجام یک بازی حرفه ای باشد و این واقعا می توان روزش را خراب کند. EA هنوز جوابی به این مشکل نداده است.

منبع: VG247

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.