Apex-Legends
یحیی رحیمی

سهام EA به دلیل شروع افتضاح فصل دوم Apex Legends سقوط کرد

یحیی رحیمی 15 تیر 1398 بدون دیدگاه
550 بازدید

Apex Legends شروع فوق‌العاده‌ای داشت و تقریباً چشم تمام صنعت بازی‌های ویدیویی را برای مدتی خیره خود ساخت. این بازی به‌سرعت بازیکنان فوق‌العاده زیادی را جمع‌آوری کرد و EA نیز از خوشحالی هرروز آمار بازیکنان را اعلام می‌کرد و از همه تشکر می‌کرد. این خوشحالی دیری نپایید و به‌یک‌باره همه‌چیز تغییر یافت و به دلیل نبود محتوای کافی، بازیکنان Apex Legends آرام به سمت همان Fortnite برگشتند.

EA و استودیوی Respawn با انتشار فصل دوم انتظار داشتند که جان تازه‌ای به بازی ببخشند و به نظر می‌رسد که این آپدیت نیز به‌اندازه کافی خوب نبوده است و باعث شده است که میزان ارزش سهام کمپانی EA سقوط آزاد عجیبی داشته باشد. ارزش سهام EA در چند روز گذشته به میزان بیشتر از 5 درصد سقوط کرده است و این در حالی است تغییرات این رقم برای سونی، در حد نیم درصد است.

هنوز نمی‌دانیم که سقوط سهام کمپانی EA به چه میزانی است و تأثیر آن را هنگام انتشار گزارش مالی خواهیم دید. البته سخت نیست بفهمیم که درآمد این کمپانی کاهش داشته است و تنها کافی است به تعداد توییت های پیرامون فصل دوم بازی Apex Legends نگاه بیندازید و می‌بینید که نسبت به ماه مارس میلادی، حدود 50 هزار نفر کمتر در مورد این بازی صحبت کرده‌اند. اما میزان توییت و تماشای بازی در Twitch اهمیتی ندارد و این درآمد کسب‌شده است که سران EA را خوشحال می‌کند و از این نظر نیز قطعاً شاهد سقوط آزاد هستیم.

تنها کافی است نگاهی به گزارش مالی ماه آوریل بیندازید و می‌بینید که میزان درآمد کسب‌شده از Apex Legends در پایین‌ترین حد خود بوده است و این نشان از وضعیت خوبی نیست. Resapwn گفته است که به دنبال ساخت نسخه بعدی بازی نیست و البته اگر سود آن آن‌قدر خوب باشد که به ادامه توسعه همین نسخه نیز بپردازد. به‌هرحال فصل دوم Apex Legends در دسترس است و می‌توانید همراه دوستانتان از آن لذت ببرید.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.