دانلود بازی Command and Conquer 3 Tiberium Wars برای PC
دانلود بازی Command and Conquer 3 Tiberium Wars برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Command and Conquer 3 Tiberium Wars برای PC

پارسی گیم 5 خرداد 1398 52 دیدگاه
71,911 بازدید

دانلود بازی Command and Conquer 3 Tiberium Wars برای کامپیوتر

اگر از طرفداران بازی Command and Conquer یا جنرال هستید، تنها گفتن این سه کلمه کافی است تا هوش از سر شما ببرد: Kane برگشته است! این مجموعه را می‌توان یکی از پرطرفدارترین سری بازی‌های ویدیویی به شمار آورد و بازیکنان زیادی را در سبک استراتژی به خود کشانده است. Command & Conquer 3: Tiberium Wars آخرین نسخه از این سری فوق‌العاده است و توسط کمپانی Electronic Arts روانه بازارها شده است. سال 2047 رسیده است و یک توپ هسته‌ای عظیم در آسمان شهر ترکیده است و تنها چیزی که از خود به‌جا گذاشته، خرابی عظیم و البته شروع جنگ سوم تیبریوم است! استراتژی و هیجان تنها واژه‌هایی است که می‌شود برای این بازی پیدا کرد و شمارا دعوت به دنیایی از عجایب و لحظه‌های میخکوب کننده می‌کنیم.

Command & Conquer 3: Tiberium Wars دارای دو بخش آفلاین و آنلاین است و مهم نیست کدام را انتخاب می‌کنید، هیجان در پس تمام نقاط این بازی پنهان‌شده است و تنها کلیک موس شمارا نیاز دارد. Joe Kucan به‌عنوان دشمن سرسخت Kane برگشته است و او از همیشه نفرت‌انگیز و حال به هم زن‌تر است. جنگ از روایت هر دو بخش یکسان است و عجیب است که هر دو دیدگاه‌های مشابهی نسبت به یکدیگر دارند و انگشت دشمن نشان آن‌ها تنها به‌سوی هم اشاره می‌رود. علاوه بر داستان بخش‌های فرعی دیگری نیز وجود دارند که ساعت‌ها شمارا سرگرم خود خواهند کرد. بازی ما را به همان دنیایی بازمی‌گرداند که آشناتر از بقالی سر کوچه‌مان است: The Tiberuim Universe! تمام تلاش شما در این بازی برای متوقف کردن این Kane لعنتی است که شکست دادن آن در وهله اول دور از هر انتظاری است.

هوش مصنوعی Command & Conquer 3: Tiberium Wars نسبت به نسخه‌های پیشین افزایش فوق‌العاده‌ای داشته است و هر حریف روش جنگی خود را دارد و جدی جدی شمارا به چالش می‌کشد و ممکن است خدای‌ناکرده از هوش مصنوعی نیز ببازید و خودتان طعم شکست فردی مثل کاسپارف را درک کنید! کشتی‌های فضایی برای غافل‌گیر کردن دشمن اضافه‌شده‌اند و البته می‌توانید توفان یونی به راه بیندازید و چشم و چال دشمن را کور کنید. نبردها وحشیانه‌تر از چیزی است که فکر می‌کنید و تازه زمان کافی برای آماده‌سازی نیز در اختیارتان گذاشته نمی‌شود و باید مدیریت منابع فوق‌العاده‌ای داشته باشید. بخش داستانی به آن اندازه جذاب و حالا بخش آنلاین را نیز تصور کنید! EA تمرکز فوق‌العاده زیادی روی این بخش داشته است و هیچ بازی استراتژی این اندازه جدی و پیگیرانه دنبال نشده است.

می‌توانید قبیله‌ها تشکیل دهید و مرزهای فرماندهی خود را به هر جای دنیا بکشانید و پرچم خود را در صدر جدول بازیکنان قرار دهید. تجربه بازی با بقیه فوق‌العاده است و به‌مراتب چالش بزرگ‌تری از یک هوش مصنوعی را پیش می‌آورد. نقشه‌های بازی فوق‌العاده کاری و با جزئیات طراحی‌شده‌اند و از واشینگتن تا جنگل‌های آمازون را به مانیتور دوست‌داشتنی شما آورده‌اند. تنها کاری که در Command & Conquer 3: Tiberium Wars لازم است انجام دهید، ساخت یک مقر فرماندهی است و بعدازآن است که می‌دانید چالش آن چیزی نبوده است که شما به آن فکر می‌کرده‌اید. دنیا دوباره درگیر یک جنگ هسته‌ای شده است و همه شمارا صدا می‌زنند. خوش برگشتید فرمانده!

در ادامه برای دانلود بازی با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows XP/Vista
Processor: 2GHz AMD Athlon™ processor or equivalent
Memory: 512MB RAM
Graphics: ATI Radeon 8500 or Nvidia GeForce 4 or higher video card
Hard Drive: 8GB
Sound: DirectX 9.0c-compatible sound card

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

The year is 2047. A massive nuclear fireball explodes high in the night sky, marking the dramatic beginning of the Third Tiberium War and the long-awaited return of the most groundbreaking Real-Time Strategy franchise of all time. Command & Conquer 3 Tiberium Wars unveils the future of RTS gaming by bringing you back to where it all began: the Tiberium Universe. With the corrupt substance Tiberium blanketing most of the Earth, the infamous Kane is back to lead his Brotherhood of Nod in a massive global assault on the Global Defense Initiative (GDI) and the few remaining livable Blue Zones left on the planet. Only you can stop him.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 11.6 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 4.0 از میانگین رای 29 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 52 دیدگاه
  • Avatar

    ali

    مهمان

    سایت پارسی گیم یه مشکل بزرگ داره اونم اینه که نحوه نصب بازی رو توضیح نمیده، همیشه خدا بخش راهنما و توضیحات خالیه

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به ali

      پشتیبانی

      سلام دوست عزیز حتما در اسرع وقت پیشنهاد شما بررسی میشه

  • Avatar

    Pedram ?

    مهمان

    ترینر این بازی رو از کجا میشه دانلود کرد !؟

    پاسخ دهید
مشاهده سایر نظرات :
تعداد دیدگاه کاربران: 52 دیدگاه