دانلود بازی Tekken 8 برای PC
دانلود بازی Tekken 8 برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Tekken 8 برای PC

پارسی گیم 6 بهمن 1402 47 دیدگاه
32,860 بازدید
این بازی به دستور کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه و بنیاد ملی بازی های رایانه ای، از حالت انتشار خارج شده است.

دانلود بازی Tekken 8 برای کامپیوتر

تکن 8، قسمت مورد انتظار سری بازی‌های مبارزه‌ای افسانه‌ای، با گیم‌پلی تهاجمی و ویژگی‌های نوآورانه‌اش، نفس تازه‌ای را به این فرنچایز می‌آورد. این بازی به کارگردانی Katsuhiro Harada، تجربه‌ای حماسی را نوید می‌دهد که به گیمرهای حرفه‌ای در این ژانر با استایل بازی تهاجمی پاداش می‌دهد و در عین حال بر تخریب محیط‌های مبارزه و واکنش‌های شخصیت‌ها تأکید می‌کند و باعث می‌شود که بازی نه تنها لذت بخش باشد، بلکه تماشای آن به عنوان یک اثر خوش ساخت و سطح بالا نیز هیجان‌انگیز باشد. این بازی پتانسیل این را دارد تا از سایر رقیبان در سال جاری میلادی عبور کرده و تبدیل به بهترین بازی مبارزه‌ای و اکشن شود.

بازگشت مهم‌ترین سری مبارزه‌ای

یکی از تغییرات کلیدی در Tekken 8، معرفی سیستم Heat gauge است. این مکانیک جدید به مبارزان اجازه می‌دهد تا به حرکات قدرتمند دسترسی داشته باشند و ویژگی‌های مجموعه حرکت شخصیت‌های خاص را در حالت Heat تغییر می‌دهد. Heat، مشابه Soul Charge از Soulcalibur VI، مجموعه‌های ضربات اضافی را فعال کرده و به بازیکنان در مبارزه برتری می‌دهد. این بازی برخی از ویژگی‌های Tekken 7 مانند حملات مبتنی بر سیستم Rage را حفظ کرده است، اما به گونه‌ای بازسازی شده است که با سیستم Heat gauge سازگار باشد. پس نیازی به نگرانی درباره آشنا نبودن با مکانیک‌های جدید در این بازی نخواهد بود.

مکانیک‌ها و المان‌های کاملاً جدید

تخریب محیط‌های مبارزه تمرکز جدیدی در Tekken 8 است که عمق و زیبایی لذت بخشی را به نبردها اضافه می‌کند. واکنش شخصیت‌ها به محیط‌های تخریب پذیر، بازیکنان را بیشتر در بازی غوطه ور می‌کند و تجربه بصری کلی را بهبود می‌بخشد. این تغییرات بر اساس بازخورد Tekken 7 است و نشان دهنده تعهد توسعه دهندگان برای تبدیل Tekken 8 به عنوانی جذاب در میان آثار دیگر ژانر مبارزه‌ای است. Tekken 8 در حال شکل‌گیری به عنوان یک تکامل هیجان‌انگیز از این فرنچایز است که بر اساس عناصر موفق پیشینیان خود ساخته شده و در عین حال مکانیک‌های گیم‌پلی نوآورانه و بهبودهای بصری را به سری معرفی می‌کند.

گرافیکی خیره کننده و بهتر از قبل

تعهد Bandai Namco به بهبود مدل‌های شخصیت و استفاده از Unreal Engine 5 برای Tekken 8 نشان دهنده توجه آنها به ارائه یک تجربه بصری خیره کننده و پیشرفته است. با توجه به جدید بودن تمامی مدل‌های شخصیت‌ها، بازیکنان می‌توانند انتظار یک فهرست بصری ارتقا یافته را داشته باشند که نسبت به بازی‌های قبلی پیشرفت چشمگیری داشته است. علاوه بر این، تصمیم به استفاده از صداپیشگان فعلی برای شخصیت‌ها، ثبات و آشنایی را به تجربه درون بازی اضافه می‌کند. این بازی با تأکید بر تهاجمی بودن و مراحل تخریب پذیر تجربه هیجان انگیزی را هم برای بازیکنان قدیمی فرنچایز و هم تازه واردان به این دنیا فراهم می‌کند.

کاراکترهای جدید به همراه کلاسیک

فهرست کاراکترهای قابل بازی Tekken 8 متنوع است و شامل جنگجویان جدید و قدیمی است. اضافه شدن شخصیت Jack-8، نسخه ارتقا یافته Jack-7، همراه با بازگشت افراد مورد علاقه طرف‌داران مانند Asuka Kazama، Bryan Fury و Nina Williams، نوید یک لیست متعادل و هیجان انگیز را برای بازیکنان می‌دهد. روایت اصلی در Tekken 8 حول خصومت خانوادگی طولانی مدت بین جین کازاما و پدرش کازویا میشیما متمرکز است. این خط داستانی زمینه را برای نبرد نهایی حماسی بین پدر و پسر فراهم می‌کند که یادآور درگیری نمادین بین کازویا و هیهاچی در بازی‌های قبلی است. پس سریعاً این شاهکار را دانلود کنید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Street Fighter 6 و Mortal Kombat 11 را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Alan Wake 2 برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 64-Bit
Processor: Intel Core i5-6600K/AMD Ryzen 5 1600
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Nvidia GeForce GTX 1050Ti/AMD Radeon R9 380X
DirectX: Version 12
Network: Broadband Internet connection
Storage: 100 GB available space
Sound Card: DirectX compatible soundcard/Onboard chipset

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 64-Bit
Processor: Intel Core i7-7700K/AMD Ryzen 5 2600
Memory: 16 GB RAM
Graphics: Nvidia GeForce RTX 2070/AMD Radeon RX 5700 XT
DirectX: Version 12
Network: Broadband Internet connection
Storage: 100 GB available space
Sound Card: DirectX compatible soundcard/Onboard chipset

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

GET READY FOR THE NEXT CHAPTER IN THE LEGENDARY FIGHTING GAME FRANCHISE, TEKKEN 8. Completely redesigned character visuals. Elaborate, highly-detailed models built from the ground and high-fidelity graphics break the limits of new-generation hardware by adding a new weight and atmosphere to TEKKEN’s signature battles. Vivid environments and destructible stages combine to create an overwhelming sense of immersion, creating the ultimate play experience. Fist Meets Fate in TEKKEN 8. Holding a record for the longest-running video game storyline, the TEKKEN series begins a new chapter as TEKKEN 8 continues the tragic saga of the Mishima and Kazama bloodlines, and their world-shaking father-and-son grudge matches starting from 6 months after the closure of the last match. The story of Jin Kazama’s growth and determination marks a new chapter in the timeless saga.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

|به دستور کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه، لینک های این مطلب حذف شدند|

در صورت بروز مشکل می توانید با ایمیل info.par30game@gmail.com در ارتباط باشید.

چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 81.9 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 3.7 از میانگین رای 6 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )
.

بازی های مرتبط

سوالات متداول در رابطه با این محتوا

دانلود بازی Tekken 8 در پارسی گیم با ترافیک نیم بها محاسبه می شود ؟

دانلود تمامی بازی های موجود در وب سایت پارسی گیم با ترافیک کاملا نیم بها محاسبه می‌شود و بازی Tekken 8 نیز با ترافیک نیم بها به همراه آخرین آپدیت در اختیار شماست.

۱
حجم بازی Tekken 8 برای کامپیوتر چقدر است ؟

حجم بازی Tekken 8 برای کامپیوتر 81.9 گیگابایت است.

۲
آیا بازی Tekken 8 کرک شده است ؟

بله. بازی Tekken 8 توسط RUNE کرک شده است.

۳
آیا سیستم من بازی Tekken 8 را اجرا می کند ؟

برای اجرای بازی Tekken 8 شما نیاز به ویندوز 10 نسخه 64 بیت، حداقل 8 گیگابایت رم، پردازنده Intel Core i5-6600K یا AMD Ryzen 5 1600 دارید. همچنین شما نیازمند کارت گرافیک Nvidia GeForce GTX 1050Ti یا AMD Radeon R9 380X خواهید بود. فضای مورد نیاز برای نصب این بازی هم 100 گیگابایت خواهد بود که باید بازی را در درایو SSD نصب کنید. پیشنهاد میکنیم قبل از دانلود بازی، سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Tekken 8 را بررسی کنید.

۴
arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 47 دیدگاه
  • Avatar

    کامران

    مهمان

    سلام من کاربر قدیمی شما هستم ممنون میشم لینک دانلو را به ایمیل من بفرستید
    با تشکر از زحمات شما

    پاسخ دهید
مشاهده سایر نظرات :
تعداد دیدگاه کاربران: 47 دیدگاه