mortal-kombat-11-dlc
یحیی رحیمی

شخصیت Spawn بازی Mortal Kombat 11 همراه با مجسمه آن معرفی شد

یحیی رحیمی 3 اسفند 1398 بدون دیدگاه
1,226 بازدید

بازی Mortal Kombat 11 از زمان عرضه تا به حال بازیکنان زیادی را کسب کرده است و این تعداد از بازیکن نیز نیازمند پشتیبانی مناسبی از آن توسط استودیو است. به هر حال استودیو NetherRealm تمام تلاش خود را در این زمینه به خرج داده است و با معرفی شخصیت های متنوعی در بسته های الحاقی موسوم به Kombat Pack توانسته عطش بازیکنان برای هیروهای جدید را برطرف کند.

در جدیدترین خبر از بازی، خالق و کارگردن بازی به نام Todd McFarlene از حضور یک شخصیت جدید در بازی خبر داده است. او این شخصیت را از طریق تصویر یک مجسمه که روی حساب توییتر خود منتشر کرده است معرفی کرده است. با نگاهی به تصویر می توانید ببینید که او شباهت بسیار زیادی به Spawn دارد که در طول سالهای گذشته نیز بارها مشاهده کرده ایم.

شخصیت Spawn در تریلر معرفی Kombat Pack بازی Mortal Kombat 11 نیز حضور کوتاهی داشت. در مورد او باید به چند نکته دقت کنیم و به نظر می رسد که شمشیر بخشی از نحوه مبارزه او باشد و همچنین چکمه های فوق العاده محکم و سنگینی نیز به پا دارد و احتمالا از آن‌ها برای وارد کردن ضربه جدی به حریف استفاده خواهد کرد و در این مورد باید منتظر اطلاعات بیشتری بمانیم.

بازی Mortal Kombat 11 در حال حاضر روی کنسول های Nintendo Switch، Xbox One، PS4 و PC در دسترس است و اخیرا شخصیت جوکر نیز به بسته الحاقی بازی اضافه شده بود. او یک ضربه تمام کننده فوق العاده جالب به نام دوستی دارد که می توانید در تریلر اخیرا منتشر شده بازی مشاهده کنید. به نظر شخصیت Spawn نیز روز 17 مارس میلادی در دسترس مالکان Kombat Pack قرار خواهد گرفت. برای اطلاع از خبرهای بیشتر همراه ما بمانید.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.