mortal kombat 11
یحیی رحیمی

اسامی تمامی شخصیت های اصلی بازی Mortal Kombat 11 لو رفت

یحیی رحیمی 11 اسفند 1397 3 دیدگاه
1,513 بازدید

ما حالا انتشار Mortal Kombat 11 را ماه بعد پیش رو داریم و تعجب آور نیست که هر روز اطلاعات بیشتری را از بازی دریافت کنیم و بعضی از آن‌ها به صورت رسمی توسط توسعه دهنده در اختیار ما قرار می گیرد و همچنین بعضی نیز توسط کانال های غیر رسمی به صورت افشاگری. اما جدیدترین افشاگری که در مورد بازی شده است این است که تمامی فهرست بازیکنان اصلی Mortal Kombat 11 فاش شده است.

این را در نظر بگیرید که اگر نمی خواهید شخصیت های اصلی بازی را ببینید همین الان از خواندن ادامه خبر دست بردارید که بازی برای شما اسپویل خواهد شد و شاید آنچنان که باید از بازی لذت نبرید. اما اگر می خواهید بدانید همراه باشید که در ادامه تمامی آن‌ها را برای شما معرفی خواهیم کرد.

به نظر می رسد که 28 شخصیت در مجموع وجود داشته باشد که فقط سه تای آن‌ها جدید هستند و بقیه را همگی می شناسیم. اسامی تمامی شخصیت ها عبارت است از:

Jacqui Briggs، Cetrion، Kano، Geras، Frost، Jax، Johnny Cage، D’Vorah، Baraka، Cessie Cage، Kung Lao، Kotal Kahn، Erron Blakc، Liu Kang، Scorpion، Sub Zero، Raiden، Kollector، Kabal، Jade، Skarlet، Noob Saibot، Sony، Kitana، Shao Kahn، Shang Tsung، Mileena و Shinnok

نا امید کننده است که ما شخصیت های جدید بیشتری دریافت نخواهیم کرد و البته باید بگوییم که بسیاری از بازگشت شخصیت های مورد علاقه خود خوشحال خواهند شد. احتمال این وجود دارد که بازیکنان جدید توسط یک DLC اضافه شوند و امیدواریم که قیمت این DLC نیز منطقی باشد و طرفداران بتوانند از بازی لذت ببرند. در نسخه یازدهم از بازی شاهد خشونت بسیار زیادی هستیم و ضربه هایی که به حریف وارد می شود با تمامی جزئیات نشان داده می شوند و می توانید خرد شدن و پاشیدن تک تک اجزای سر حریف به این طرف و آن طرف را ببینید.

Mortal Kombat 11 roster

Mortal Kombat 11 در تاریخ 23 آوریل برای کنسول های PS4، Xbox One و Nintendo Switch و همچنین رایانه های شخصی منتشر خواهد شد. نظر شما در مورد شخصیت های فاش شده چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 3 دیدگاه
  • Avatar

    Mehrad

    مهمان

    اون سونیا هست نه سونی

    پاسخ دهید
  • Avatar

    احسان

    مهمان

    سلام اوناییکه سایه هستن تو عکس ولی اسمشون هم هستن مثل jax تو dlc باید بخری یا همراه بازی خودشون میاد

    پاسخ دهید
    • یحیی

      یحیی در پاسخ به احسان

      نویسنده

      هنوز چیزی مشخص نیست. این عکسی که بیرون اومده هم در حد افشاگریه. باید منتظر انتشار بازی باشیم