بازی Mortal Kombat 1
یحیی رحیمی

بزرگ‌ترین نگرانی‌ها در مورد گیم پلی Mortal Kombat 1

یحیی رحیمی 8 خرداد 1402 بدون دیدگاه
6,169 بازدید

معرفی بازی Mortal Kombat 1 نوید آغاز عصر تازه‌ای را برای این مجموعه محبوب داد. بحث و گفتگو در مورد محتوای بازی بالاگرفته است و قرار است که ویدیو گیم پلی بازی در مراسم سامر گیم فست نمایش داده شود تا از نگرانی‌ها کاسته شود. طرفداران قدیمی در این مدت به بیان نگرانی خود در مورد مورتال کامبت 1 پرداخته‌اند و اینکه روند بازی ممکن است آن‌چنان که آن‌ها انتظار دارند نباشد. در این مطلب به بزرگ‌ترین نگرانی‌های طرفداران در مورد گیم پلی Mortal Kombat 1‌ می‌پردازیم.

گیم پلی Mortal Kombat 1

ندررلم به‌طور رسمی سری مورتال کامبت را ریبوت کرد. لیو کانگ خط زمانی را بازنشانی کرد و امکان بروز تغییرات هیجان‌انگیز و بهبود فرمول محبوب بازی را فراهم کرد. متعادل کردن المان‌های قبلی در کنار قابلیت‌های جدید و نوآوری‌ها یک وظیفه دشوار برای سازنده بازی خواهد بود. طرفداران در ساب‌ردیت بازی به بیان نگرانی‌های خود پرداخته‌اند و اینکه فرمول گیم پلی بازی نباید چه تغییراتی داشته باشد. واضح است که بزرگ‌ترین نگرانی، بالا بردن سطح انتظار است. طرفدارها طوری در مورد بازی جدید اظهارنظر می‌کنند که انگار قرار است انقلابی در تاریخ ویدیوگیم را مشاهده کنیم.

یکی از مهم‌ترین نگرانی‌ها در مورد تغییرات کاراکترهای بازی است. ندررلم در تریلر روی واژه «Rebirth» تائید کرد. طرفدارها می‌گویند که این تأکید حالت تبلیغاتی دارد و کاراکترهای ریبوت‌شده ممکن است در نهایت به همان فرم سابق بازگردند و سازندگان بازی نتوانند تغییرات اساسی در آن‌ها ایجاد کنند. همچنین نگرانی در مورد Kameoها وجود دارد و عده‌ای می‌گویند که جلوی مبارزات تک به تک یا 1v1 گرفته می‌شود و از هیجان نبردها می‌کاهد. کدام کاراکترها قرار است Kameo باشند؟‌ اگر شخصیتی بخشی از این فهرست در هنگام انتشار باشد، آیا به‌عنوان کاراکتر DLC در دسترس قرار می‌گیرد؟

گیم پلی بازی Mortal Kombat 1

بازگشت به سبک قدیمی یا ادامه مورتال کامبت 11؟

مهم‌ترین نگرانی که به احتمال زیاد به واقعیت خواهد پیوست، قفل‌کردن محتوا و محدود کردن بخش بزرگی از آیتم‌ها به حالت آنلاین است. یکی از کاربران ردیت می‌گوید که او باید مدت‌ها در کامبت لیگ مبارزه کند تا بتواند اسکین و لباس‌های جذاب برای شخصیت‌هایش دریافت کند. بدون شک تجربه آفلاین بازی با آنلاین برابر نیست و بخش بزرگی از محتوا نیز تنها به‌صورت آنلاین و با خرید DLC و تجربه بخش رقابتی یا رنک قابل دریافت خواهد بود. اتفاقی که در مورد مورتال کامبت 11 هم رخ داد. عده‌ای می‌گویند که با قفل بودن اسکین موافق هستند، اما فینیشرها نباید محدود به بخش رقابتی آنلاین باشند. البته باید همچنان برای دریافت آیتم‌های ویژه تلاش کرد و زمان کافی صرف کرد.

یکی دیگر از طرفدارها می‌گوید که آن‌ها باید به همان سبک کامبو Mortal Kombat 10 بازگردند و نسخه یازدهم را ملاک ساخت بازی جدید قرار ندهند. نگرانی‌ها در مورد حرکات کاراکترها هم وجود دارند. فردی نوشته است که ای کاش کاراکترها تنها یک شکل حرکتی و حمله و دفاع داشتند و نیازی به وجود 3 نسخه مختلف از یک کاراکتر با حرکات متفاوت نیست. نگرانی دیگر هم ساده بودن گیم پلی Mortal Kombat 1 است. به‌نوعی که بازی‌کنان مورتال کامبت 11 می‌گویند که روند بازی برای بازی‌کنان جدید طراحی شده است و طرفدارهای قدیمی به مشکل خورده‌اند و جلوی بازی‌کنان جدید می‌بازند. با توجه به آنکه گیم پلی رسمی نمایش داده نشده است، نمی‌توانیم در مورد آن اظهارنظر کنیم.

گیم پلی مورتال کامبت 1

کراس‌پلی و بخش داستانی مورتال کامبت 1

نگرانی دیگر در مورد قابلیت کراس پلی است. سازندگان گفته‌اند که کراس پلی قرار است پس از انتشار اضافه شود. این اتفاق چه زمانی رخ می‌دهد؟‌ آیا باید مدت زیادی منتظر ماند تا همراه دوستانمان بازی کنیم؟ نکته عجیب آن است که این گفته پس از ساعاتی از سایت اصلی حذف شد. سؤالات بزرگی هم در مورد بخش داستانی مطرح شده است. بسیار می‌گویند که باید کانکوئست بازگردد و ساز و کار کمپین داستانی چند بازی اخیر تغییر یابد. برای نمونه استریت فایتر 6 یک بخش داستانی تمام‌عیار ایجاد کرده است و طرفدارها انتظار دارند که بخش داستانی بهتری در Mortal Kombat 1 ببینند. ندررلم در حال ایجاد یک سه‌گانه تازه است و باید روابط عمیقی میان شخصیت‌ها ایجاد کند.

هیچ جزئیاتی در مورد گیم پلی Mortal Kombat 1 موجود نیست. طرفدارها نگران هستند که آیا روند مهیج و سرگرم‌کننده است؟ زیرا که اگر کاراکترها هم عالی باشند، اما تجربه بازی طوری نباشد که بتوان در بلندمدت آن را تجربه کرد و همچنان از آن لذت برد، آنگاه بازی‌کنان سراغ بازی دیگری خواهند رفت. نظر شما چیست؟ شما چه نگرانی‌هایی در مورد بازی دارید؟‌

منبع: TheGamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.