The-Last-of-Us-Part-II
یحیی رحیمی

سونی از حضور در رویداد PAX East به دلیل شیوع ویروس کرونا انصراف داده است

یحیی رحیمی 1 اسفند 1398 بدون دیدگاه
345 بازدید

سونی امروز در اتفاقی عجیب انصراف خود را از حضور در رویداد PAX East امسال که در شهر بوستون آمریکا برگزار می شود اعلام کرده است. سونی قرار بود که دمو بازی The Last of Us Part 2 را با خود به این نمایشگاه ببرد و حالا به دلیل شیوع ویروس کرونا از شرکت در مراسم خودداری کرده است.
این خبر در وبلاگ رسمی سونی منتشر شده است و متن اعلامیه به شرح زیر است:

امروز Sony Interactive Entertainment تصمیم به انصراف از حضور در مراسم PAX East امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا داده است. ما حس کردیم که این امن ترین گزینه با وجود تغییراتی است که روزانه انجام می شود. ما از اینکه مجبور به انصراف از حضور در رویداد امسال شده ایم ناراحت هستیم اما باید بگوییم که سلامت و امنیت کارمندان خود در سراسر جهان مهم ترین نگرانی ماست.

سونی هفته گذشته خبر حضور در نمایشگاه امسال را منتشر کرد و حتی قول داد که دمو بازی The Last of Us Part 2 نیز در این نمایشگاه نشان داده شود و طرفداران بتوانند بخشی از این بازی را تجربه کنند. بعد از سونی، استودیو NaughtyDog هم در توییتر خود از طرفداران بازی عذرخواهی کرده است و به نظر می رسد که دیگر دمو بازی را شاهد نخواهیم بود و البته استودیو قول داده است که تا زمان عرضه بازی اطلاعات بیشتری را به دست ما برساند اما خبری از حضور در رویداد دیگری نیست.

این خبر قطعا برای افرادی که آماده حضور در این نمایشگاه بوده اند ناراحت کننده بوده است. هر چند که حضور تعداد زیادی از مردم در یک مکان سر بسته احتمال شیوع را بالا می برد. ویروس کرونا فعلا در چین به شدت فعال است و ایالات متحده با تمهیدات خود جلوی رسیدن این ویروس به خاکش را گرفته است. به هر حال رویداد PAS East روز 27 فوریه بدون حضور سونی برگزار خواهد شد.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.