Yakuza-0
یحیی رحیمی

Yakuza 0 و Kingdom Hearts III در راه Xbox Game Pass

یحیی رحیمی 30 بهمن 1398 بدون دیدگاه
414 بازدید

مایکروسافت امروز از بازی های جدیدی که به زودی راهی سرویس Xbox Game Pass برای PC و Xbox خواهند شد رونمایی کرده است و شاهد اضافه شدن بازی های زیادی به این پلتفرم آنلاین هستیم. در این میان اسم Yakuza 0 و Kingdom Hearts III بیشتر از همه می درخشد.

از جمله بازی هایی که روی کنسول Xbox One در دسترس خواهند بود می توان به Ninja Gaiden II اشاره کرد که روز 20 فوریه به Xbox Game Pass اضافه شود. 5 روز بعد از آن، 25 فوریه، شاهد اضافه شدن بازی Kingdom Hearts III و همچنین Two Point Hospital و Wasteland Remastered خواهیم بود. بازی Kingdom Hearts III بدون شک یکی از بهترین های سال گذشته میلادی بود و تا به حال توانسته طرفداران زیادی پیدا کند.

روز 26 فوریه نیز شاهد اضافه شدن بازی Yakuza 0 خواهیم بود و بالاخره 27 فوریه بازی Jackbox Party Pack 3 به جمع دیگر بازی ها راه پیدا خواهد کرد. در مورد بازی هایی که روی PC اضافه خواهند شد باید گفت که هر دو Yakuza 0 و Wasteland Remastered در دسترس کاربران PC نیز خواهد بود و علاوه بر این دو، Indivisible، Two Point Hospital و Reigns: Game of Thrones نیز از بازی های جدید هستند.

فعلا تاریخ انتشار این بازی ها برای حالت PC سرویس Xbox Game Pass مشخص نشده است اما احتمالا همان تاریخ عرضه نسخه کنسول برای این بازی ها نیز صدق کند. تا به حال چنین ترکیب بازی به Xbox Game Pass اضافه نشده است و به خصوص Yakuza 0 که ساعت ها گیم پلی و داستان سرگرم کننده در پس خود دارد و اگر تا به حال هیچ کدام از بازی های این سری را تجربه نکرده اید، حتما این را امتحان کنید.

سرویس Xbox Game Pass با هزینه ماهانه 10 دلار در اختیار کاربران است و می توانید با خرید اشتراک به صدها بازی جذاب دسترسی پیدا کنید.

منبع: DualSHockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.