Game Pass
یحیی رحیمی

برند و لوگو Xbox Game Pass تغییر یافت: حذف واژه Xbox

یحیی رحیمی 13 مرداد 1399 بدون دیدگاه
647 بازدید

مایکروسافت با نزدیک شدن به نسل جدید کنسول های بازی در حال تغییر سیستم ها و رویکرد کلی آن‌هاست. مدتی پیش از حذف اشتراک 12 ماهه سرویس Xbox Live Gold خبردار شدیم که هنوز دلیل منطقی برای آن وجود ندارد و دیروز هم لوگو و برند سرویس Xbox Game Pass به طور کل تغییر یافت و شاهد ظاهر جدید آن بودیم.

مایکروسافت تغییر لوگو و برند کلی سرویس Xbox Game Pass را در توییت جدیدی اعلام کرده است. همان طور که در تصویر بالا مشاهده می کنید، واژه اکس باکس حذف شده است و به جای آن لوگو ضرب مانند معروف جایگزین شده است. در ادامه عبارت Game Pass بیان شده است و سبک طراحی لوگو شباهت زیادی به لوگو کنسول Xbox Series X پیدا کرده است و یک دست شده است.

برای مقایسه می توان نگاهی به تصویر قدیمی در زیر انداخت. همان طور که مشاهده می کنید، واژه اکس باکس با فونت مخصوص نسل هشتم حاضر است و لوگو ضرب مانند هم مشابه آنچیزی است که در نسل هفتم و زمان کنسول Xbox 360 دیده ایم. تغییر انجام شده ظاهر بسیار زیبایی به لوگو بخشیده است و حذف واژه اکس باکس هم تلفظ سرویس را راحت تر کرده است. دیگر لازم نیست سه واژه بزرگ را کنار هم به کار برد؛ این Game Pass است.

Xbox Game Pass

تغییر برند آغازگر دوره جدیدی برای مایکروسافت است. این کمپانی به دنبال فاصله گرفتن از کنسول های کلاسیک و شتاب به سمت کسب و کار سرویس محور و مشابه ویندوز 10 است. ایجاد پلتفرم xCloud که با گیم پس یکپارچه است هم بخشی از برنامه جدید است. کنسول Xbox Series X در تعطیلات آخر سال 2020 عرضه خواهد شد و آن زمان شاهد ظاهر جدید تمامی سرویس های مایکروسافت خواهیم بود. نظر شما در مورد تغییر انجام شده چیست؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.