Wasteland 3
یحیی رحیمی

نمرات و بررسی های اولیه بازی Wasteland 3: جدال با آخرالزمان

یحیی رحیمی 6 شهریور 1399 بدون دیدگاه
477 بازدید

بازی Wasteland 3 امروز به صورت جهانی منتشر شد و وب سایت های مطرح بازی های ویدیویی هم نقد ها و نمرات خود را در مورد بازی به ثبت رسانده اند. این بازی یک اثر نقش آفرینی نوبتی است که فضای پساآخرالزمانی بی نظیری را ارایه می کند و باید در قالب گروه 6 نفره تجهیزات بقا و سلاح هایی برای مبارزه با دشمنان گیر آورد و بالاخره منطقه کلرادو آمریکا را از وجود هر گونه دشمن و موجود خطرناکی پاک سازی کرد.

Wasteland 3 نمرات خوبی از جانب منتقدان دریافت کرده است و به نظر استودیو inXile Entertainment در ارایه یک تجربه بی نظیر، موفق بوده است. ساخته یک سه گانه موفق کار چندان آسانی نیست و بسیاری از استودیوهای مطرح در نسخه سوم خراب کرده اند اما این یکی قرار نیست مسیر کلیشه ای سه گانه های فیلم و بازی را طی کند. برویم سر اصل مطلب:

PC Gamer – 84/100

بازی ویستلند 3 مشابه نسخه های پیشین، داستان جالبی دارد که شما آن را خواهید ساخت. آزادی عمل زیادی در بازی وجود دارد و ممکن است یک شخصیت ساخته باشید که همانند دلقک لباس بپوشد و با پرتاب گلوله های برفی به سمت دشمن از خود دفاع کنید! همه چیز در این بازی امکان پذیر است. یک فضای بی نظیر فوق العاده در قالب گیم پلی نقش آفرینی لذت بخش.

GamesRadar – 4/5

Wasteland 3 به خوبی از فرمول امتحان و خطا پیروی می کند و پیش روی در آن بسیار سخت اما منصفانه است. این بازی به تصمیمات شما بستگی دارد و کاملا به اعمال شما و نتیجه آن‌ها در دنیای گسترده بازی پایبند است. ویستلند 3 چندان آیتمی به میز اضافه نمی کند اما یک تجربه لذت بخش از ابتدا تا انتهاست.

Windows Central -5/5

این تمام چیزی است که من در این دنباله می خواستم. می دانم که بازی های نفش آفرینی نوبتی به مذاق همه خوش نمی آیند اما جرات به خرج دهید و این بازی را تجربه کنید. Wasteland 3 برگشت به المان هایی است که مدت هاست در صنعت بازی فراموش شده اند. این اثر چیزی از دیگر عنوان های به اصطلاح AAA کم ندارد.

 

 

Wasteland 3 meta

منبع: VG247

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.