دانلود بازی Wasteland 3 Cult of the Holy Detonation برای PC
دانلود بازی Wasteland 3 Cult of the Holy Detonation برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Wasteland 3 Cult of the Holy Detonation برای PC

پارسی گیم 15 مهر 1400 1 دیدگاه
8,207 بازدید

دانلود بازی Wasteland 3 Cult of the Holy Detonation برای کامپیوتر

آخرالزمان مبحث جالبی در بازی‌های ویدیویی و فیلم‌های سینمایی بوده و عناوین متعددی تا به امروز به آن پرداخته‌اند. تصور دنیایی نابودشده و متفاوت که در آن قوانین مدنی سابق وجود نداشته و جامعه بشری به انحطاط کشیده شده برای بسیاری جذاب و سرگرم‌کننده است. بازی Wasteland 3 از استودیو InXile Entertainment عنوانی در سبک استراتژی نوبتی بوده که در دنیایی با همین سبک و سیاق روایت می‌شود. دنیایی که به دلیل جنگ اتمی به تباهی رفته و حال شما باید در آن برای بقا تلاش کنید. به‌تازگی بسته الحاقی Cult of the Holy Detonation نیز برای بازی منتشر شده است.

Wasteland 3 Cult of the Holy Detonation
در بسته الحاقی Cult of the Holy Detonation به منطقه‌ای کوهستانی با نام Cheyenne خواهید رفت که مقر نظامی‌ای در آن وجود دارد و افراد جهش‌یافته‌ای در آن یک فرقه افراطی تشکیل داده‌اند. این فرقه از موجودی باستانی پیروی می‌کنند که در واقع یک انفجار اتمی عمل نکرده است. حال شما باید درگیر ماجراهای این فرقه افراطی شده و تصمیم نهایی را بگیرید. این مأموریت، آخرین مأموریت سربازان ماهر داستان ما خواهد بود. علاوه بر کاراکترهای جدید، تجهیزات و سلاح‌های تازه‌ای نیز به بازی اضافه شده و مراحل در این بسته الحاقی به‌شدت چالش‌برانگیز خواهند بود تا آخرین مأموریت شما تمام مهارت شما را به چالش بکشد. اینکه بتوانید در این مأموریت موفق شوید یا نه سرنوشت یک انفجار اتمی دیگر را رقم خواهد زد، یا بار دیگر بمب منفجر می‌شود و یا از ایجاد این فاجعه جلوگیری خواهید کرد.

شما در این بازی یک گروه از سربازان ماهر را تحت کنترل خواهید گرفت. سبک گیم پلی بازی ترکیبی از مبارزات استراتژیک نوبتی و عناصر نقش‌آفرینی است که در آن انتخاب‌ها و تصمیم‌های شما، در روند داستانی بازی تأثیرگذار خواهد بود. همچنین هرکدام از افراد تیم شش‌نفره شما منحصربه‌فرد بوده و تجهیزات و قابلیت‌های آن‌ها را می‌توانید تغییر داده و یا ارتقا دهید. همچنین به‌مرور با پیشروی در بازی، شما به تکنولوژی‌ها و تجهیزات بهتر و پیشرفته‌تری دست پیدا خواهید کرد، برای مثال می‌توانید کامیونی تهاجمی بسازید و برای حرکت در نقشه از آن استفاده کنید و یا مقر اصلی‌ای بنا کنید که در آن افراد جدید برای تیم خود آموزش داده‌شده تا در صورت نیاز جایگزین اعضای اصلی تیم بشوند. عمق گیم پلی بازی به دلیل وجود عناصر نقش‌آفرینی بسیار زیاد بوده و باعث می‌شود ساعت‌ها در دنیای آن سرگرم شوید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Divinity Original Sin 2 و XCOM 2 را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Wasteland 3 Cult of the Holy Detonation با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 10
Processor: Intel Core i5-3.3 GHz or better, or AMD Equivalent
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Nvidia GTX 760 or AMD Equivalent
DirectX: Version 11
Storage: 52 GB available space
Sound Card: DirectX compatible sound card

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10
Processor: Intel Core i7-3770 GHz or better, or AMD Equivalent
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 1060 (6GB), or AMD RX 480 (8GB)
DirectX: Version 11
Storage: 52 GB available space
Sound Card: DirectX compatible sound card

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Deep within the Cheyenne Mountain military complex, mutant cults worship an ancient deity they call the Holy Detonation—a nuclear explosion held in stasis. Whether god, science experiment, or accidental miracle, the Detonation’s energy could power Colorado Springs for hundreds of years, or level it in an instant. The warring cults have differing opinions on who should be allowed to honor their god, and you’re going to have to muscle your way to the altar. It’s one last mission for the Rangers in Colorado, and the outcome is certain to be explosive—one way or the other.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 24.7 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 5.0 از میانگین رای 2 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    عادل

    مهمان

    عالی میشه اگه قیمت هر بازی رو هم بگید قیمت فروشنده وگرنه شما که رایگان میزارید

    پاسخ دهید