Call-of-Duty-Modern-Warfare-2
یحیی رحیمی

شایعه: مود بتل رویال بازی Call of Duty: Modern Warfare در ماه مارس عرضه خواهد شد

یحیی رحیمی 29 بهمن 1398 بدون دیدگاه
483 بازدید

از آغاز فصل دوم بازی Call of Duty Modern Warfare تا به حال شایعات زیادی در مورد اضافه شدن بخش بتل رویال به بازی منتشر شده است. طرفداران بازی اطلاعات مختلفی را از این بخش منتشر کرده اند و خود Activision نیز در تریلر فصل دوم بازی، اشاره ای به این حالت داشته است.

پشتیبانی مناسبی برای بازی Call of Duty Modern Warfare در نظر گرفته شده است و نقشه راه آپدیت های بازی بسیار روشن و هیجان انگیز است. استودیو Infinity Ward قول داده است که علاوه بر محتوای منتشر شده، یک مود دیگر و همچنین چالش های جدیدی را به بازی اضافه کند. بر اساس نشانه ها و گمانه زنی های مختلف، این مود جدید که در ادامه فصل عرضه خواهد شد Warzone نام دارد و همان حالت بتل رویال بازی خواهد بود.

مود بتل رویال برای اولین بار در بازی Call of Duty Black Ops 4 به کار گرفته شد و توسعه دهندگان بازی Call of Duty Modern Warfare هر گونه شایعه ای در مورد اضافه شدن این مود به بازی جدید را رد کرده بودند اما به نظر می رسد که همه چیز جدی است و حتی یک سری تصاویر و مکانیسم های مختلف از آن نیز منتشر شده است.

فعلا هر آنچه در دست داریم یک سری شایعات و گمانه زنی هاست و هیچ گونه صحبت رسمی در این مورد وجود ندارد. حالا VGC در ادامه شایعات از زمان انتشار مود Warzone رونمایی کرده است. بر اساس منابعی که اسم آن‌ها مشخص نشده است، قرار است به زودی و در ماه آینده میلادی شاهد اضافه شدن حالت بتل رویال به این شوتر اول شخص جذاب باشیم.

با توجه به این شایعه Warzone در ماه مارس میلادی به بازی Call of Duty Modern Warfare اضافه خواهد شد و مکانیسمی مشابه حالت Blackout خواهد داشت. نظر شما چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.