ریمستر بازی Call of Duty: World at War
یحیی رحیمی

ریمستر Call of Duty: World at War با ابزار RTX Remix آماده دانلود است

یحیی رحیمی 10 بهمن 1402 بدون دیدگاه
1,690 بازدید

ابزار جدید RTX Remix‌ شرکت انویدیا در اختیار توسعه‌دهنده‌ها و مادسازها قرار گرفته است. ریمستر بازی Call of Duty: World at War با این ابزار گرافیکی ویژه تهیه شده است و نسخه آزمایشی آن قابل دانلود است. این نسخه جدید یک سیستم نورپردازی تازه را به کار می‌برد که فضای بازی را به طور کامل دگرگون کرده است. اگرچه کیفیت بازی‌های بازی تغییری نکرده، اما اثری جذاب‌تر از لحاظ گرافیکی یا بصری تجربه خواهید کرد.

دانلود دمو ریمستر Call of Duty: World at War از طریق سایت Moddb امکان‌پذیر است. پس از دانلود بازی می‌توانید حالت زامبی به نام Night of the Undead را تجربه کنید. دیگر بخش‌های بازی در دسترس نیست و توسعه‌دهنده در حال توسعه آنها است. از آنجایی که با نسخه آزمایشی روبه‌رو هستیم، کیفیت محصول نهایی بدون شک بهتر خواهد بود و بازی بهینه‌تر و جذاب‌تری خواهیم دید. ابزار جدید انویدیا باعث شده تا عناوین قدیمی با نورپردازی جدید بازنشر شوند.

هفته گذشته پروژه‌های مشابهی معرفی شدند. دمو ریمستر Max Payne‌ توسط یک مادساز منتشر شد. اگرچه کیفیت بازی تغییر خاصی نداشت، اما نورپردازی کیفیت خاصی پیدا کرده بود و ارزش تجربه را داشت. نسخه‌ای مخصوص بازی تامب رایدر نیز در حال توسعه است و فناوری جدید انویدیا، کمک قابل توجهی به مادسازها برای زنده کردن عناوین قدیمی می‌کند. اما ابزار RTX Remix چه تغییراتی در بازی‌های کلاسیک ایجاد می‌کند و چطور گرافیک آنها را بهبود می‌بخشد؟

ریمستر بازی Call of Duty: World at Warریمستر بازی Call of Duty: World at War

ابزار RTX Remix اجازه می‌دهد تا فناوری‌هایی مانند Path Tracing و DLSS 3 در بازی‌ها فعال شوند. حتی هوش مصنوعی برای افزایش کیفیت بافت‌های گرافیکی به کار می‌رود. استودیوهایی که به ریمستر بازی می‌پردازند، از هوش مصنوعی استفاده زیادی می‌کنند. شرکت انویدیا با همکاری وب‌سایت ModDB، بازی‌هایی که می‌توانند از این فناوری بهره‌مند شوند را مشخص کرده است. انویدیا فایل‌های لازم برای ساخت ماد را هم در اختیار این وب‌سایت قرار داده است.

مادسازها علاوه بر فناوری‌های قیدشده، می‌توانند بافت‌های گرافیکی دوبعدی را هم به سه‌بعدی تبدیل کنند و حتی در مکانیک بازی تغییر ایجاد کنند. مدیر فروش محصولات انویدیا می‌گوید که آنها استاد تولید سخت‌افزار و نرم‌افزار هستند و تلاش می‌کنند تا بازی‌سازها و مادسازها را با هوش مصنوعی بیشتر آشنا کنند و این تنها یکی از پروژه‌های آنها برای زنده کردن عناوین کلاسیک است.

در صورتی که علاقه‌مند به تجربه این مادها هستید، بهتر است سری به لینک درج‌شده داخل مطلب بزنید و بازی را دانلود کنید. البته باید خاطرنشان کرد که گول ظاهر قدیمی بازی را نخورید. این عناوین نیازمند کارت گرافیک انویدیا قدرتمند هستند و حتی در بعضی حالات، فشار بسیار زیادی به کارت گرافیک وارد می‌کنند. دلیل آن نیز پشتیبانی از فناوری جدید Path Tracing است که نیازمند قدرتمند پردازشی بسیار زیاد است.

منبع: Wccftech

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.