the-last-of-us-part-2
یحیی رحیمی

دستیار کارگردان The Last of Us Part 2 قول باز تعریف بازی های AAA را داد

یحیی رحیمی 27 بهمن 1398 بدون دیدگاه
436 بازدید

استودیو NaughtyDog بدون شک یکی از استودیوهای موجود در صنعت بازی های ویدیویی است که توسعه دهندگان خلاقی در دست دارد و همچنین بازی های با کیفیت بسیار بالایی را نیز روانه بازار می کند. یکی از محبوب ترین فرانچایزهایش The Last of Us است که افراد زیادی را دیوانه و شیدای خود کرده است. این استودیو در حال ساخت دنباله آن به نام The Last of Us Part 2 است و قول ارایه یک عنوان فوق العاده را داده است.

بازی های این استودیو هر کدام صنعت بازی های ویدیویی را پله ای پیش برده اند و برای نمونه داستان سرایی را در بازی ها دچار تغییر زیادی کرده اند. بازی The Last of Us Part 2 نیز همین طور به نظر می رسد و با توجه به مصاحبه ها و صحبت های انجام شده، با بازی بسیار بزرگ تر و گسترده تر سر و کار داریم. برای نمونه هر کدام از شخصیت های بازی دارای یک ضربان قلب خاص هستند و گذشتن از کنار دشمنان ممکن است ضربان قلبشان را بالا ببرد و همین باعث شود که با یک صدا و حرکتی ناخواسته روی سر شما خراب شوند.

اخیرا دستیار کارگردان بازی یک توییت بسیار کوتاه و ساده منتشر کرده است و البته همین چند واژه کافی است تا هیجان طرفداران به اوج برسد. Anthony Newman در مورد بازی The Last of Us Part 2 گفته است که استودیو با این بازی به دنبال باز تعریف بازی های با کیفیت AAA است و می خواهد تعریف جدیدی از این بازی ها ارایه دهد. احتمالا کیفیت بازی آنقدر بالا باشد که دیگر بازی ها به تقلید از آن بپردازند.

فعلا می دانیم که بازی The Last of Us Part 2 به آخرین مرحله تولید خود رسیده است و قرار است روز 29 مه میلادی نیز روی PS4 عرضه شود. سونی قول یک دمو قابل بازی در PAX East امسال را داده است و بالاخره می توانیم از نزدیک این بازی را تجربه کنیم. نظر شما چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.