control
یحیی رحیمی

استودیو Remedy سه بازی در دست ساخت دارد؛ توسعه یک سرویس بازی آنلاین

یحیی رحیمی 26 بهمن 1398 بدون دیدگاه
461 بازدید

استودیو Remedy در جدیدترین گزارش مالی خود از توسعه سه بازی خبر داده است و علاوه بر آن نیز یک سرویس بازی آنلاین مشابه Destiny نیز در دستور کار قرار دارد. این استودیو بازی Control را در سال گذشته میلادی عرضه کرد و توانست فروش خوبی نیز داشته باشد؛ احتمالا شاهد پورت این بازی برای کنسول های جدید نیز باشیم.

مدیرعامل استودیو Remedy در گزارش مالی اخیر عنوان کرده است که دو بازی Control و Alan Wake توانسته اند درآمد خوبی عاید استودیو کنند و با توجه به درآمد کسب شده، فرایند ساخت سه بازی و البته یک سرویس آنلاین شروع شده است.

خوشبختانه اسم اولین بازی را می دانیم. این بازی در واقع یک شوتر اول شخص به نام CrossFireX است که در ادامه سال روی کنسول Xbox One عرضه خواهد شد. این بازی اولین بار در E3 2019 معرفی شد و از آن زمان خبر در مورد آن منتشر نشده است. فرانچایز CrossFire در چین موفقیت زیادی کسب کرده است و حدود 660 میلیون حساب کاربری ثبت نام شده نیز در کارنامه خود دارد.

حالا CrossFireX می خواهد این محبوبیت را به غرب نیز بکشاند. دومین بازی نیز Vanguard نام دارد که یک عنوان آنلاین شبیه Destiny است و با توجه به خلاقیت بی حد و شمار این استودیو، باید دید که در آخر شاهد چه چیزی خواهیم بود. این بازی در مرحله پیش تولید قرار دارد و هنوز کار اصلی شروع نشده است.

در سوی دیگر هنوز کار با بازی Control تمام نشده است و دو بسته الحاقی در دست ساخت هستند و یکی از آن‌ها اواسط سال جاری میلادی عرضه خواهد شد. در مورد بازی سوم هنوز چیزی نمی دانیم و بسیاری امیدوارند که دنباله Alan Wake باشد. نظر شما چیست؟

منبع: PCGAMER

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.