call-duty-modern-warfare-season-1-end
یحیی رحیمی

شایعه: Warzone نام مود بتل رویال Call of Duty: Modern Warfare خواهد بود

یحیی رحیمی 23 بهمن 1398 بدون دیدگاه
1,034 بازدید

به نظر می رسد که مود بتل رویال به بازی Call of Duty برخواهد گفت. اخیرا استودیو Infinity Ward در حال تست یک بخش جدید بوده است و کاربری در Reddit ادعا کرد است که اطلاعاتی را از منبعی نامشخص دریافت کرده است و بر اساس آن، حالت بتل رویال در حال توسعه است و قرار است تحت اسم Call of Duty: Warzone منتشر شود.

او همچنین یک تصویر نیز از این بخش قرار داده است و البته تصویر الان پاک شده است. جدا از آن تحلیل گر برجسته کمپانی Niko Partners به نام Daniel Ahmad در آخرین توییت خود این شایعه را تایید کرده است و گفته است که به زودی شاهد عرضه این بخش جدید خواهیم بود.

اگر به تصویر دقت کنید، شخصیت Ghost را می بینید که در فصل دوم بازی اضافه شده است. با شروع فصل دوم بازی، Activision جزئیات کاملی از آن را ارایه داد و در آخر نیز از یک مود معرفی نشده صحبت کرد که قرار است در ادامه فصل اضافه شود. به نظر می رسد که این مود معرفی نشده دقیقا همان بتل رویال خواهد بود و به عنوان سورپرایز فصل دوم خود را نشان می دهد.

call-of-duty-warzone

استودیو Infinity Ward قبل از عرضه بازی Call of Duty: Modern Warfare هر گونه توسعه حالت بتل رویال را رد کرده بود. هر چند از همان ابتدا قول انتشار مودهای مختلفی داده شد و شایعه عرضه حالت بتل رویال برای این بازی هیچ گاه نخوابید. به هر حال شایعات جدید حاکی از آن است که بتل رویال به صورت یک آپدیت مجانی به بازی اضافه می شود و احتمالا یک بازی جداگانه که وصل نسخه اصلی است نیز عرضه شود.

اگر Battle Royale به بازی Call of Duty: Modern Warfare اضافه شود، باید دید که چه تاثیری روی نسخه بعدی بازی خواهد گذاشت. ساخت Call of Duty 2020 چند روز پیش توسط خود Activision تایید شد. نظر شما چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.