Crash Bandicoot™ 4: It's About Time
یحیی رحیمی

نمرات و بررسی اولیه Crash Bandicoot 4: برگشت کراش با ظاهر جدید

یحیی رحیمی 11 مهر 1399 بدون دیدگاه
1,642 بازدید

استودیو Toys for Bob و شرکت Activision برای ساخت نسخه چهارم سری بازی Crash Bandicoot دست‌به‌کار شدند و توانستند که این بازی را قبل از پایان سال 2020 میلادی به بازار عرضه کنند. سالها از آخرین نسخه بازی کراش می‌گذرد و همراه منتقدان شوید تا ببینیم که بازی Crash Bandicoot 4: It’s About Time چه آشی برای ما پخته است.

بازی Crash Bandicoot 4: It’s About Time یک دنباله رضایت‌بخش است که وقایع پس از نسخه سوم را دنبال می‌کند و تجربه داستانی مشابه نسخه‌های کلاسیک ارائه می‌دهد. در ادامه به خواندن بخش از بررسی‌های کامل وب‌سایت‌های مطرح بازی‌های ویدیویی خواهیم پرداخت و نمرات کلی بازی را هم در آخر مطلب مشاهده می‌کنید.

GamesRadar – 4.5/5

Crash 4 یک دنباله باارزش است که همان جذابیت و افسون این سری بازی را با تغییرات برجسته‌ای ارائه می‌دهد. مشخص است که استودیو Toys for Bob با عشق و علاقه به ساخت این بازی پرداخته و توجه خاصی به‌تمامی جنبه‌های طراحی بازی داشته و می‌توان آن را یک نامه عاشقانه برای طرفداران این فرانچایز نامید. این بازی ثابت کرد که هنوز این فرانچایز زنده است.

VentureBeat – 5/5

Crash Bandicoot 4 همان حس سرگرم‌کننده نسخه‌های اصلی را در خود دارد و مراحل خلاقانه و توانایی‌های جذابی که ماسک‌ها ارائه می‌دهند، باعث شده که این بازی پا فراتر از آن سه‌گانه شکست‌ناپذیر بگذارد. بازسازی سه‌گانه اصلی یادمان آورد که آن نسخه‌های اصلی هنوز هم کیفیت خوبی دارند اما نسخه It’s About Time نشان می‌دهد که این شخصیت‌ها و فرانچایز، آینده خوبی دارد.

IGN – 8/10

Crash-Bandicoot-4

بازی Crash Bandicoot 4: It’s About Time به نسخه‌های اولیه سری وفادار است و این سری بازی واقعاً نیازمند یک آپدیت مناسب در زمینه گیم پلی، عمق شخصیت‌ها و ظاهر آن بود. استودیو Toys for Bob کاملاً کراش را درک می‌کند و این بازی، ایده‌های تازه‌ای به همراه قابلیت‌های گیم پلی جدید ارائه می‌دهد. اینکه چطور استودیو توانسته ویژگی‌های شخصیتی جدیدی را در داستان بگنجاند فوق‌العاده است.

The VG247 Review – 3/5
GamesRadar – 4.5/5
Destructoid – 9/10
GameInformer – 8.5/10
IGN – 8/10
VentureBeat – 5/5
Attack of the Fanboy – 4.5/5
Stevivor – 9/10

 Crash Bandicoot 4 It's About Time Meta

منبع: VG247

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.