Animal-Crossing
یحیی رحیمی

بازی Animal Crossing: New Horizons برنده جایزه بهترین بازی سال ژاپن شد

یحیی رحیمی 7 مهر 1399 بدون دیدگاه
740 بازدید

در سالی که اتفاقات ناخوشایند باعث دور شدن ما از زندگی عادی شد، بازی قبل از شروع این وقایع منتشر شد که توانست افراد زیادی را سرگرم کند. این بازی همان Animal Crossing: New Horizons است که یکی از پرفروش‌ترین بازی‌های ساخته‌شده توسط نینتندو در تاریخ این شرکت ژاپنی است و حالا توانسته جایزه بهترین بازی سال را در رویداد هفته بازی توکیو دریافت کند.

تیم برگزاری مراسم امسال با انتشار بیانیه‌ای، دلیل انتخاب این بازی را اعلام کرده‌اند:

با توجه به آنکه پاندمی کووید 19 باعث خانه‌نشینی همه ما شد و تجربه واقعی این بازی که اجازه گردش و انجام تمام کارهای زندگی واقعی را می‌دهد، توانست باعث خوشحالی افراد زیادی در سراسر دنیا شود. ارتباطات ایجادشده میان دوستان و دیگر بازیکنان باعث شد که مرزهای این اثر از یک بازی بگذرد و توانست قدرت صنعت سرگرمی را در ژاپن نشان دهد که حمایت بزرگی از سوی تمامی سنین دریافت کرد و به همین دلیل است که بازی، موفق به دریافت جایزه بهترین بازی سال شده است.

کاندیداهای دیگری مانند Baba is You موفق به دریافت جایزه بهترین طراحی بازی شدند و Pokemon Sword and Shield هم جایزه پرفروش‌ترین بازی و بهترین محصول ژاپنی را دریافت کرد. جایزه بهترین بازی خارجی هم به Call of Duty Modern Warfare رسید که سال بسیار خوبی با آپدیت‌های غنی و طرفداران پر و پا قرص سپری کرد.

در آخر بازی Animal Crossing: New Horizons موفق به دریافت جایزه دیگری به دلیل تلاش برای رشد اقتصاد ژاپن دریافت کرد. کمیته برگزاری مراسم باور دارند که این بازی موفق به رشد صنعت سرگرمی و نرم‌افزار ژاپن شده و توانسته این صنعت را به تمام دنیا بشناساند. این بازی در حال حاضر روی کنسول Nintendo Switch در دسترس است و اخیراً یک آپدیت تازه باهدف هالووین دریافت کرده است. نظر شما چیست؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.